Sover jeres katte i jeres seng?

Min gamle kat gad ikke sove i min seng, og ville hellere sove på akvariet - sikkert pga varmen.

Så jeg har efterfølgende haft den ide om, at katte ikke sover i min seng.

  • altså lige indtil jeg fik Romeo, som har sovet fast ved min side siden jeg fik ham d 30 November:D. Jeg falder simpelthen SÅ hurtigt i søvn når han begynder at spinde, tror jeg går i trance.

Må kattene sove i jeres seng, eller har de deres egen foretrukne soveplads?

Hvis de får lov, sover de i sengen - men de er somme tider lukket ude, når jeg har killinger. Gider ikke de hopper rundt på mig kl 3 om natten :smiley:
Men er de rolige, når jeg går i seng, lader jeg som oftest døren stå åben.

jep allesammen og de er helt enige om at det er mig der fylder for meget ikke dem

Her sover de os i sengen - Men til tider fjerner de sig iløbet af natten og ligger på deres uldtæppe på min komode…

daffy sov altid i fodenden af sengen indtil jeg fik bøvl med bentøjet og derfor begyndte at ligge ret uroligt om natten, han kommer dog op engang imellem, men kun for at få lidt kæl.
trixie kommer altid op til os lige når vi går iseng, men efter hun er blevet nusset godt og grundigt går hun igen, hun kommer dog flere gange i løbet af en nat og tager 10-15 minutter hos os.
Gaia derimod kommer springende så snart vi ligger os i sengen og hun ligger der stort set hel natten og hun er ligeglad med hvor uroligt vi ligger, hun blir trofast liggende og sover bare videre.

Dem der vil sove i sengen får lov :slight_smile: Døren står altid åben

Hvis man spørger kattene, så sover vi i deres seng :øhmm:

Vi har som regel ikke katte i soveværelset - men når manden er ude, putter kattene i sengen :høhø:

2 ud af 3 gør på skift. :slight_smile: Diamond sover der stort set hver nat. Amidale kommer tidligt på morgnen og sover til ud på sen formiddag. - Gismo aldrig, eller det er løgn. For første gang (af hvad vi ved) sov han i vores seng forleden nat. Så hyggeligt. :slight_smile:

Døren til soveværelset står åben, så kattene sover hvor de vil.

Victor vil helst ikke sove i sengen, mens Bine skal med ind under dynen ligeså snart jeg selv ligger der.

Men det er ikke altid at Bine ligger under dynen når jeg vågner, men ligeså snart hun hører at jeg er vågen, skal hun ind og putte under dynen igen mens jeg sidder og gnider søvnen ud af øjnene. Måske ligger jeg for uroligt når jeg sover, til at hun gider at ligge der hele natten?

I hvert fald er hun en værre putte-gris, som højst opholder sig 2 meter fra mig, så jeg kan beskytte hende mod Victor, som godt kan være lidt grov engang imellem. :tihi:

(Skal lige siges at jeg bestemt ikke jager Victor væk, hvis han nærmer sig. Det får hun selv lov at klare, men selvtilliden vokser nok bare når man ligger ved mine fødder.)

Nej for søren…aldrig :ups:

Nej, vi har ikke katte i soveværelset (fordi manden har allergi …) - med mindre en har været i narkose og skal have fred fra de andre :slight_smile:

Normalt har jeg altid Leo liggende under dynen, ting møffet godt op mod min nakke, Thane liggende ned langs min ryg og Tjalfe tronende på Jans hovedpude…
Men lige pt bor Brian alene i soveværelset, så for tiden må jeg nøjes med ham :slight_smile:

.oO(Nej da, de gidde de da ikke - og så er det at jeg ikke fatter hvordan alt det kattegrus kommer i min seng :tihi:)

Hvis de vil. Som regel kommer de begge ind i soveværelset i løbet at natten og hopper op i sengen, uden jeg opdager dem. Indtil Cinnamon sædvanligvis mellem 4 og 5 går i fuldstændig ukontrolleret kæle-mode. Så er hun ikke længere helt så ligetil at abstrahere fra :klappekat:

De får lov at ligge og putte i dynerne om dagen, men om natten er sengen kun for mennesker. Merle ville holde os begge vågne hele natten, hvis han fik lov at være i soveværelset. De har dog for længst vænnet sig til det, og har deres egne sovesteder i stuen, hvor de rent faktisk søger ind, hvis der er en nat, hvor vi ikke får dem smidt ud (altså efter at Merle har jaget tæer :slight_smile: )

Jeps sådan er det også herhjemme:-)

Herhjemme har mine katte mulighed for at sove i sengen sammen med kæresten og jeg. Og jeg deler gerne gerne dobbeltdynen med dem, hvis de fryser. Ami vil i hvert fald gerne ligge i ske med mig. :wehuu:

[quote=kamikaze;505256]Nej for søren…aldrig :ups:[/quote]AAAAhahahahahaha FEDT billede der:ok::ok::ok:

:klapper:

selvfølgelig sover Unni og jeg i Yashas seng :thumbup:
Det er ren tradition - Yasha ligger ved hovedpuden fra ca 2145 med et blik som betyder “det er altså SENGETID! - KOM SÅ!” :tihi:

og så kommer Unni og jeg listende ind under dynen - selvfølgelig :smiley: