Sover jeres katte i jeres seng?

Jeg har som regel mellem 1 og 3 katte i fodenden - noget af tiden. Nogen gange sover de i kurvene oppe på skabet. Men de er næsten altid i soveværelset, når de sover :slight_smile:

Vi har altid døren åben til soveværelset så dem som vil sove i sengene kan bare komme, og det gør de så :tihi:
Må indrømme at jeg vågner en del gange i løbet af natten, men alt for misserne:høhø:
Hilsen Lisbeth

Jeg har allergi og derfor har vi ikke kattene i soveværelset om natten, og det fungerer helt fint :slight_smile:

2-3 katte er fast inventar i sengen om natten, de kommer helt automatisk, når vi andre begynder at gøre os klar til natten.
Vi synes, det er hyggeligt, men indrømmer altså også, at de fylder en del…:tihi:

Øøøh ja…vi kan allernådigst få lov at sove i sengen :høhø:

Det styrer de helt selv, døren er åben så de kan komme eller gå.

Dog plejer de at komme når jeg går i seng, så har jeg Brazil liggende op ad min mave, Gain liggende i fodenden, Diya liggende på min hofte (jeg ligger gerne på siden) og Akilah liggende på den madras der står op ad væggen.

Hvis de har lyst gør de. Døren står i hvert fald åben (ellers sidder Anton og bræger, uanset om det er på inder eller ydersiden han er) og vi har som regel mellem 3 og 6 af vore 7 katte i sengen om natten. Michael ligger der kun om dagen, jeg ved ikke om han synes vi fylder for meget til at han gider om natten :høhø:

Misserne er som regel hvor jeg er. Lige nu, hvor jeg sidder i sofaen, har jeg Cæsar til venstre og Fnuggi til højre. :slight_smile:

Når jeg går i seng, smutter de begge som regel med.
Er jeg rigtig heldig, kan jeg slæbe Cæsar med under dynen. Jeg ligger på siden, og han ligger med maven mod min, med hovedet på min nederste arm (hvis det da giver mening…)
Så ligger jeg og nusser ham, til jeg efterhånden falder i søvn og hans spinderi stilner af. :inlove:
Enten er det meget godt at jeg ikke har en kæreste, eller måske er det netop derfor jeg ikke har en. :p:klapper:

Vi har gjort soveværelset kattefrit i forbindelse med en flytning, da min kæreste er mildt allergisk, og der er ingen grund til at provokere noget. Han lever ellers i øvrigt fint med de 5 katte, der bor i lejligheden for tiden.
Jeg sover så ret ofte på sofaen i stuen (hos mine egne katte) eller på gæstesengen på kontoret (hos plejemisserne), for nogenlunde at prøve at fordele opmærksom imellem dem rimeligt. Så det går lidt ud over kæresten :fløjte:
Det er da meget hyggeligt at putte med misserne. Men jeg har også en møver, som jeg helt ærlig synes kan være svært forstyrrende for søvnen.
Vi startede med at give lov i sin tid, da vi kun havde een kat. Det er trods alt synd at holde den ude af sengen, synes jeg. Men da vi så fik nr. 2 og flyttede, så havde de jo hinanden, og så blev der nye og strengt holdte regler derfra.

:slight_smile: Her har vi også fået lov at låne lidt sengeplads :thumbup:. Vi startede med en 1½ mands seng …syntes kattene fyldte for meget…købte en kingsize…og :øhmm: vi ligger sq stadig ude på hver sin kant -LOL. Men kattene synes at have accepteret at de har fået mere plads. Her er soveværelsedøren kun lukket når der er født små nye pelsbøller, men så ligger kattene til gengæld på trinene hele vejen ned ad trappen :pote:

jo da - men det er ikke altid der er plads til mig

Vi har ikke misserne i soveværelset mere…
Sean valgte at hoppe op på mig for en måned siden og satte sig og tissede på min dyne, siden har de ikke været i soveværelset :frowning:
Og det har vi ikke haft problemer med :slight_smile:

[quote=Chicabee;505341]Øøøh ja…vi kan allernådigst få lov at sove i sengen :høhø:

[/quote]

Nøøj - hvor er de søde :wehuu:

Vi har ingen dør i soveværelset , da tidligere ejer af huset havde valgt at grave den ned i haven. :?
Vi har mndst 8 i sengen , og de ligger alle over hos mig eller imellem os. Og jeg sover elleres meget urolig og Sejr sover som en sten. Men når jeg endelig sover, så høre og mærker jeg ikke at de trapper på mig . ZZZZ
Det er mig som flytter ind i gæste værelset eller stuen når jeg har for mange smerter , men jeg har altid en eller to med , for helt uden kat kan jeg ikke sove. Jeg mangler helt vildt mine katte, når vi nogle gange overnatter andre steder hvor der ikke er kat :tihi:
Men derfor ønsker jeg mig da stadigvæk 2X120 senge . Og nej da ikke fordi kattene fylder men Sejr og jeg er jo nogle meget brede personer, og det skal kattene da ikke lide under.:klapper:

[quote=Alhela;505411]Nøøj - hvor er de søde :wehuu:[/quote]Kan kun være enig med dig!!!

De måtte også gerne ligge i MIN seng:hjerte:

Sparta sover på min brystkasse for det meste :smiley: og hermie vil bare ligge ved siden D:

Jeg ved ikke hvor de sover :slight_smile: jeg falder ofte i søvn mens de stadig leger og bliver altid vækket af dem. Så jeg ved faktisk ikke hvor de er i den tid jeg ligger og bobler. Sandsynligvis ligger de på hylderne med tøjet eller i min tørklædekurv. Det er gerne der jeg finder dem når de tager en lur. Hvis de da ikke sover i sengen når deres dumme madmennesker ikke fylder i den:ups::tihi:

Jada… jeg kan slet ikke falde i søvn uden at have mindst en af misserne liggende i sengen. Den rolige spinden virker som en sovepille på mig. Jeg har siden jeg var barn altid haft en kat til at sove hos mig og kan slet ikke undvære det.

Nu hvor det er koldt vil de gerne ind under dynen alle 5 og det er altså lidt trangt med pladsen. Jeg må ligge på ryggen med bøjede ben så dynen danner en hule/telt… så ligger de under dynen i en stor bunke.

Senere på natten kravler de ud og lægger sig oven på dynen. Ofte har jeg et par stykker til at ligge ovenpå min blære når jeg vågner -what… og det er atlså ikke altid lige behageligt når blæren er rendt fuld i løbet af natten. Tit ser det sådan her ud når jeg vågner

[quote=TinaD;505446]Jada… jeg kan slet ikke falde i søvn uden at have mindst en af misserne liggende i sengen. Den rolige spinden virker som en sovepille på mig. Jeg har siden jeg var barn altid haft en kat til at sove hos mig og kan slet ikke undvære det.

Nu hvor det er koldt vil de gerne ind under dynen alle 5 og det er altså lidt trangt med pladsen. Jeg må ligge på ryggen med bøjede ben så dynen danner en hule/telt… så ligger de under dynen i en stor bunke.

Senere på natten kravler de ud og lægger sig oven på dynen. Ofte har jeg et par stykker til at ligge ovenpå min blære når jeg vågner -what… og det er atlså ikke altid lige behageligt når blæren er rendt fuld i løbet af natten. Tit ser det sådan her ud når jeg vågner

[/quote]

Skønt billede af dine dine dejlige burmeserkatte:hjertehop::hjertehop::hjertehop: :hjertehop::hjertehop:

ALTID!!

Siden jeg var barn har jeg haft en kat med i sengen. Og det har jeg ikke i sinde at opgive. Hverken når jeg har en kæreste eller ej. :høhø:
Nu har jeg en dobbelt seng, så jeg ligger i den ene side. Og de 3 katte ligger så i den anden side. Arthur min langhårede orientaler er temmelig urolig at tage med i seng. Han trasker omkring mit hoved i godt og vel 20 min før han omsider ligger sig til at sove. Han skal jo KÆLES! Alaia kommer op og lægger sig, og så bliver hun ellers liggende til jeg står op. Teddy kommer lidt som en efternøler. Jeg tror personligt ikke at han gider Arthurs traskeri. :høhø: