Spa dag - Hvor?

Tonny og jeg kan den 1 September fejre at vi har holdt hinanden ud i 10år:wehuu:

Det plejer at være Tonny der er den kreative og overraske mig med div. arangementer.

Denne gang kunne jeg dog godt tænke mig at være den der tog teten.

Jeg har kig på nogle forskellige steder men der er ikke rigtig nogen af dem der har det jeg vil have, ikke til en acceptabel pris ihvertfald.

Det skal være en hel dag 9.00 til 20.00 eller i den dur, gerne med frokost og middag.
Jeg kunne godt tænke mig der er adgang til sauna, pool og spa. Og så ville jeg gerne have noget massage før frokost og en behandling af en slags efter frokost.

Nogen der kender et godt sted? Helst på Sjælland da det er en onsdag.

Nimat.dk… Det koster en bondegård, men den der ligger ude ved hilton ved lufthavnen er paradis :smiley: mener de har et tilbud med tre timers behandling, middag og overnatning for 26-2700 kr…

http://www.miragespa.dk/ - ligger i Studiestræde i København.

www.dgi-byen.dk har flere forskellige tilbud :slight_smile:

Hvad med en af de der smartbox hvor du kan vælge mellem mange forskellige steder.

De koster 999 på smartbox.dk men jeg ved ikke hvor meget man får med i prisen.

Hvis i skal have både en fed oplevelse og luksus ud af det, så ville jeg klart anbefale en tur til holdbæk :slight_smile:

Hvis jeg havde pengene ville jeg i hvert fald forkæle mig selv. Min mor prøvede tyrkisk bad da vi var i tyrkiet - jeg er meget sur på mig selv over at jeg ikke tog med. Jeg ville gerne have oplevet det :slight_smile:

Bøf & Luksus Bad
Adgang til Tyrkisk Bad, 50 minutters massage og middag på Vandrerhjemmet.
Pris inkl. entré mandag - torsdag: 925,-
Pris inkl. entré fredag - søndag: 975,-

[quote=Ulla;419776]Hvad med en af de der smartbox hvor du kan vælge mellem mange forskellige steder.

De koster 999 på smartbox.dk men jeg ved ikke hvor meget man får med i prisen.[/quote]

Hmmmmm er det et gave kort, kan ikke lige hitte ud af det?

Pas nu på, at Tonny ikke igen viser sig fra den kreative side og overrasker dig med et andet arrangement på samme dag. :slight_smile:

Ja det har jeg overvejet, men økonomien er stram og jeg har gået og lagt til side i smug, men men nu koster bilen os lige 7000kr så det kan være vi må nøjes med en god middag hjemme. Nu må vi se.

Jeps det er et gavekort hvor man kan vælge mellem flere forskellige steder :ok:

Skodsborg kurhotel, det er ikke at kimse af, der var vi til vores kobberbryllup for 2 ½ år siden…

Jo men der skal man også være ved muffen, synes godt nok det er dyrt for Wellness!

JEP I know det var osse kun Once in a lifetime og en stor oplevelse.