Spændt og nervøs

Jeg fik en trist sms fra en af mine killingerkøbere, der for 1½ år siden sammen med sin mand, købte to kulddrenge efter min Akira.
De er desværre blevet skilt, og sådan som situationen er nu, føler hun ikke de får den opmærksomhed og kærlighed som de burde.
Hun spurgte, om jeg ville hjælpe med, at finde drengene et super godt ny hjem.

Selvfølgelig vil jeg det. Naturligvis er jeg ked af, at de ikke kan beholde kattene, for jeg ved de katte havde det som blommem i et æg - men naturligvis vil jeg hjælpe med at finde dem et hjem.

Men de to drenge var simpelthen de mest fantastiske klistrene drenge. Jeg var så forelsket i dem. Dussen, som er et kuld jeg havde samtidig med dem, keder sig også bravt tit. Og jeg har i rigtig lang tid, snakket om at få en kat mere - så selvfølgelig ligger det lige til højrebenet, at tage mine elskede to killinger hjem igen. - Som godtnok ikke er killinger længere, de fylder to år om to uger. Det er helt vildt!!

Så selvom jeg bor i en mindre midlertidig lejlighed med mindre have nu, tager jeg dem hjem, og håber det hele går godt.

Jeg er rigtig spændt på det!!
De kommer i dag, - tiden kan da bare KUN gå for langsomt!!
Så inden dagen er omme, er jeg nu den lykkelige ejer af 4 bimser, hvoraf 3 er bærer af stamnavnet, DK Jannam. :wehuu::wehuu:

Please kyds fingre for mig, for at min sammenføring kommer til at køre forholdsvis gnidningsfrit. Og at jeg inden alt for længe, endelig får tilbudt et af de rækkehuse, som jeg står rigtig højt på listerne på!! :høhø:

Her kan i se drengene, som de så ud som søde kælne bimsekillinger.:hjerte:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Jeg er sikker på det nok skal gå godt :thumbup:

vi krydser alle poter, haler, fingre og tæer for at du får en rigtig sammenføring

held og lykke med sammenføringen! :kryds:

Det skal nok gå fint :slight_smile:

Held og lykke med sammenføringen!
Krydser mine fingre for at det går godt :kryds:

Hvor var de dog søde som killinger :inlove:

Held og lykke med sammen føringen :kryds: Det bliver da super spændende at få to af dine egne killinger hjem igen :slight_smile:

Kh. Anita

Så er de her, og de tidligere ejere er kørt igen. Hold da OP!! Nu forstår jeg hvad folk mener med, at Birmaer kan være racistiske… :tihi:

Her hvor jeg bor, har mine naboer tilsammen 4 huskatte der løber frit. Mine katte har reageret noget voldsomt på dem synes jeg. Det er bare slet ikke så slemt!

Men jeg er imponeret! Naturligvis synes de ikke der verdens mest fedeste opfindelse med de drenge i lejligheden, og specielt Dussen brokker sig noget med sin hvæsen, og Chico (den ene dreng), hvæser pænt om kap.

Men altså… Jeg er ikke i tvivl om, at der ikke går mange dage, før de hygger sig sammen alle 4.
Chico og Akira har allerede siddet side om side i flere minutter, mens de fik catsticks.

Det skal nok gå det hele!!! :wehuu::wehuu:

Hvor herligt sådan at få sine børn hjem igen…du må hurtigts muligt frem med kameraet. :wehuu:

Bestemt bestemt… det er hyggeligt… :hjerte: Glæder mig bare til, at alle 4 falder til med hinanden, så jeg rigtig kan opleve drengenes temp.

Haha… Har kun min tlf., og der er kameraet i stykker, men skal nok ligge nogle herind, når muligheden kommer for lån af kamera.

Meeeen… Udover at de er i rigtig rigtig fin stand, lækre pelse, god størrelse, sunde og raske. Er de i forhold de birmastandarten ikke de allerflotteste katte. Meeeen… Det er ligemeget… Jeg har fået mine drenge hjem igen!!! Og det er bare SÅ skønt! :wehuu: