Spændt på i morgen

I morgen skal mine 5 katte til årligt check og vaccination.
Mine elskede, dygtige dyrlæger Britt og Steen , gik på pension sidst på året 2010, - - og solgte deres praksis til 2 unge piger. Det er jo så første gang , kattene og jeg skal på besøg!
Det bliver jo en afgørende dag, for hvis jeg ikke kan lide den måde de “handler” mine katte, bliver det den eneste gang jeg kommer der:brist:, - - - - - men jeg er positiv fra start:) og heldigvis er mine katte friske:kryds:

Knus fra Cats og Conni

Dejligt, dejligt, - - - - alle katte er sunde og raske og nu vaccinerede:høhø: , - - - - og heldigvis var vores nye dyrlæge meget imødekommende, og spurgte interesseret til min singa’er som hun aldrig havde set ! Hvor kvallificeret hun er , hvis katten er syg, ved jeg ikke endnu, - - men dejligt, at komme et sted, hvor de som ved gl. dyrlæge elsker dyr:)

Cats og Conni

Dejligt at høre :slight_smile: Jeg troede ellers, du også var begyndt at bruge ham i Ølsted?

Er bare lidt nysgerrig: Er det ham i Ølsted?
Hvordan er klinikken og dyrlægen?

jo, jeg har haft kontakt til ham/dem , men det er jo noget lettere, med en dyrlæge i Helsinge, - så hun får chancen, - - - og så kan jeg sende hilsen til Britt og Steen:høhø:

sunde Cats og Conni

[QUOTE=danpia;625177]Er bare lidt nysgerrig: Er det ham i Ølsted?
Hvordan er klinikken og dyrlægen?[/QUOTE]

Med “ham i Ølsted” mener jeg St. Havelse Dyreklinik (bare så vi er enige). Jeg er glimrende tilfreds med den behandling - og den pris - jeg indtil videre har fået :slight_smile: Heldigvis er jeg velsignet med ret raske katte, så jeg har indtil videre kun brugt ham til killingerne, men jeg kender andre, der har brugt ham gennem længere tid og som er rigtig godt tilfredse :slight_smile:

[QUOTE=conninissen;625179]jo, jeg har haft kontakt til ham/dem , men det er jo noget lettere, med en dyrlæge i Helsinge, - så hun får chancen, - - - og så kan jeg sende hilsen til Britt og Steen:høhø:

sunde Cats og Conni[/QUOTE]

Bare du er tilfreds, det er det vigtigste :slight_smile: Jeg kan bare huske, Heidi nævnte, at han havde været oppe ved dig og det er jo det allernemmeste :slight_smile:

[QUOTE=danpia;625177]Er bare lidt nysgerrig: Er det ham i Ølsted?
Hvordan er klinikken og dyrlægen?[/QUOTE]

Jeg mener at han er rigtig god !, - - - een af mine opdrætter venner bruger ham og er glad for ham !
Cats og Conni

Hold op en klovn jeg er :høhø: ja ‘selvfølgelig’ var det St Havelse jeg mente, du havde jo skrevet Ølsted.
Takker for svar, hvor veludstyret er klinikken, jeg tænker påå røntgen, endoskop, scanner, narkose-apperatur, etc?

[QUOTE=danpia;625187]Hold op en klovn jeg er :høhø: ja ‘selvfølgelig’ var det St Havelse jeg mente, du havde jo skrevet Ølsted.
Takker for svar, hvor veludstyret er klinikken, jeg tænker påå røntgen, endoskop, scanner, narkose-apperatur, etc?[/QUOTE]

Jeg har ikke styr på, hvad han har af udstyr - men det er ikke en stor klinik med masser af specialudstyr, så hvis det er det, man har behov for i hverdagen, er han ikke interessant :slight_smile: