Nu er min hotmail spærret pga. forkert password for mange gange…
Når jeg så trykker på nulstil adgangskode skal jeg angive min hotmail (den som skal nulstilles) og så skrive de bogstaver/tal som vises i et felt. Herefter skriver den så “Vejledningen er nu sendt til [email protected]” altså til den mail som er spærret… så det hjælper jo ikke det store! Jeg har en g-mail, kan man ikke få den til at sende vejledningen dertil? Jeg kan ikke se nogen felter hvor man kan angive hvilken mail vejledningen skal sendes til, kun et felt med den mail som skal nulstilles.
det kan du ikke - jeg har haft samme problem
men hent en password cracker til din msn live (det er jo samme password) - så kan du komme ind igen
det er gratis sålangt som at se hvor mange tegn dit password består af - hvis det hele skal decifreres, så koster den vist nok 5$
[quote=Battlestar;443108]det kan du ikke - jeg har haft samme problem
men hent en password cracker til din msn live (det er jo samme password) - så kan du komme ind igen
det er gratis sålangt som at se hvor mange tegn dit password består af - hvis det hele skal decifreres, så koster den vist nok 5$[/quote]
Det lyder… teknisk…?
Hvor henter man sådan en henne?
søg på det på google - password cracker eller noget lign så kommer der som regel flere programmer der alle har en vejledning tilknyttet
det er langt det nemmeste
[quote=Battlestar;443114]søg på det på google - password cracker eller noget lign så kommer der som regel flere programmer der alle har en vejledning tilknyttet
det er langt det nemmeste[/quote]
Tak, må lige prøve så - ellers må jeg finde en som kan hjælpe mig… :rødme:
Men det er da underligt at det er eneste måde man kan få sin spærret mail åbnet på igen - æv… :S
[quote=Garfield.;443117]Tak, må lige prøve så - ellers må jeg finde en som kan hjælpe mig… :rødme:
Men det er da underligt at det er eneste måde man kan få sin spærret mail åbnet på igen - æv… :S[/quote]
det er det heller ikke men det er den nemmeste - for den der formular du skal udfylde for at få den genåbnet er lang som et ondt år og hvem kan huske den slags…
så er et nemmere at cracke passwordet
com lige i tanke om
søg på password retriever eller retrival!!
[quote=Battlestar;443138]com lige i tanke om
søg på password retriever eller retrival!![/quote]
Tak for hjælpen! Men jeg kom i tanke om mit password her til aften og har nu fået den åbnet igen
Det var fordi at jeg ikke bruger et password som jeg ellers bruger alle mulige andre steder, for noget tid siden havde jeg mistanke om nogen måske havde gættet koden og har været inde på min mail, derfor lavede jeg den om, til noget som er rigtig svær at gætte - og det er det jo så åbenbart… også for mig selv…