Spam lidt sofa hygge osv

Mon der kan blive plads til mig :?

Sunny, som synes det er så hyggeligt, når her er gæster, som overnatter -forelsket

Tbiliti som bare skal vise sig, se mig… -love

Og her er mor og søn -love

Minnie den skønne tøs -love er lidt genert

og så lige et mere af Never, -love er jeg ikke sød, hva?? -love

så nu må jeg heller stoppe, behøver jeg at fortælle at jeg keder mig, puha der er ikke andet end ol

weeeeeeeeeee hvor de lækre -forelsket

Dejlig missespam, de er da skønne hele flokken -love -love -love -love

Ååååååååååååååååååååh hvor er de bare dejlige Hanne -forelsket Jeg elsker det billede på sofaen -love Hvem er den røde mis med poterne i vejret og enden mod os?

skønne billeder!! -forelsket

hanne - ny sofa… der er ikke andet for :slight_smile:

skønne hyggebilleder af misserne :slight_smile:

-wow så er der rigtig gang i missehyggestuen…hvor er de bare lækre alle sammen Hanne og rigtig gode billeder. Bliv du bare ved med at spamme -forelsket

Det er en af mine skønne kastarater Tin Tin

Det er en af mine skønne kastarater Tin Tin

[/quote:hjhodgc7]

Han er god nokLækker -savle -savle -lovelove -lovelove Ham er jeg da bare helt skud i -love

Jamen her er så lidt mere

Lree’s forsøg som fotemodel

Sunny slikker solskin

Sine… Han er også bare så dejlig… en være nussegøj… han ved hvornår der er beverly hills, for der er det sofa-hygge nusse tid

Jamen den er ny… jeg må ha’ en mere… :? eller sidde på gulvet… :?

LOOOOOOOL så passer han altså også godt her i huset :smiley: :smiley:

LOOOOOOOL så passer han altså også godt her i huset :smiley: :D[/quote:vcr9rqtq]

det skal du tale med Klute-hunden om, og det tror jeg ikke hun går med til, de to er uadskilige

-love -love Hanne hvor ser det bare hyggeligt ud -love -love

Hvis jeg er oppe imod klunte hunden, ja så har jeg ingen chance -blåblå jeg overgiver mig -sorry

Ihhh hvor er de DEJLIGE!

Skønne billeder af superskønne misser -forelsket

Hvor er det nogle dejlige billeder! Og nogle rigtig skønne katte -forelsket

Sig mig lige: Har du selv navngivet Lree? Er det navn ikke fra tegneserien Elverfolket (Elfquest)? (Morgendugs sjælenavn - jep, måske har jeg læst den tegneserie for grundigt! :stuck_out_tongue: )

jeg har ikke selv navngivet hende, men jep det er efter Morgendug