Spam

Her kommer endnu engang lidt Nini & Ninja spam :tihi: Vi kan simpelthen ikke lade være med, at tage billeder af dem :ups:

Det sidste billede har min datter selv taget- det er hendes hånd der aer Nini :inlove: Hun aede med den ene hånd og tog billede med den anden :tihi:

Og det er altså så sjovt, hvor forskellige de er også af udseende:inlove:. I starten kunne vi nærmest ikke kende forskel på dem af udseende, men nu ligner de bare SLET ikke hinanden mere. Nini ser meget mere orientalsk ud end Ninja. Nini har meget trekantet hoved, stor afstand mellem ørerne, mere skrå øjne og er lidt længere end Ninja, som har et mere rundt ansigt, rundere øjne og tættere siddende ører :inlove:

Hvor er det altså nogle fine billeder af dem :thumbup:

Hvor er det nogle skønne misser, De ser så silkebløde ud, og billederne er rigtig gode. :inlove:

Hvilken race er misserne.?
Angora eller måske langhårede orientalere.?

Nuttede er de i hvert fald.

[quote=Bente_K;402529]Hvor er det nogle skønne misser, De ser så silkebløde ud, og billederne er rigtig gode. :inlove:

Hvilken race er misserne.?
Angora eller måske langhårede orientalere.?

Nuttede er de i hvert fald.[/quote]

De er helt almindelige hus-blandingskatte :tihi: Moderen var europé, men uden stamtavle og faderen er strejfer.
Men ja, vi faldt pladask for deres orientalske udseende, især Nini ser ret orientalsk ud…og opfører sig som en abby:tihi: - mit tastatur er konstant caps, han kravler rundt på os, vil gerne have porterne med i ALT hvad vi foretager os:høhø:

Og uden stamtavle gør dem vel bare til huskatte…øh blandingskatte…ja, jeg kan altså ikke finde rundt i det der huskat-europé-europæisk korthår med stamtavle, uden stamtavle osv:ups:, men moderen var vist efter europér, men var ikke selv kåret eller noget.

lige meget hvad de er, er de da for søde :slight_smile:

:slight_smile:

Deres temperament er fantastisk- de er SÅ medgørlige og søde. Vi har en datter på knap 4 år- og godt nok er hun usædvanligt dyrevenlig- men altså, med killinger sker rifter jo af og til, men min datter har ikke fået en eneste rift endnu, selv om hun leger med dem i timevis hver dag :slight_smile:

De er bare så dejlige de to :wehuu: Gerne mange flere billeder af dem!

Tak for forklaringen.

Uanset forældrenes race, så er de to her meget dejlige, og jeg synes virkelig de ser orientalske ud. :inlove:
Det er spændende at se, hvordan de udvikler sig, men de bliver garanteret både kønne og elegante, - som de allerede er - bare større. :slight_smile: