Spansk/dansk blandingsbirmaer


Ingen har sagt, at det skulle være nemt med billeder


Killingerne og deres mor


Con Meo’s Xray, Xtreme Xfactor og Xtra, sidder flot i fødselsrækkefølge


Ja det her billede er så 12 uger før - sikke hvor tiden dog går

vi fik 5 killinger efter vores spanske importdreng, inden han døde i alt for ung en alder - men uheldet var ude og hans blære overlevede ikke en gang FUS

Heidi, en stolt mor til 4 tabbyer og 1 fuldmasket Herbiebørn

NØJ!!! :wehuu:

De er da slet ikke til at stå for!

:smelter:

Så trist han ikke nåede at sætte dybere potespor på dit opdræt, men jeg håber du sørger for at lade noget gå videre i avl, så det ikke var forgæves! Og 80% tabby kan han nu godt være stolt af, de ser jo super dejlige ud :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;607493]Så trist han ikke nåede at sætte dybere potespor på dit opdræt, men jeg håber du sørger for at lade noget gå videre i avl, så det ikke var forgæves! Og 80% tabby kan han nu godt være stolt af, de ser jo super dejlige ud :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
ja det var rent ud sagt noget lort - har aldrig haft en blærekat, og selv dyrlægen var noget overrasket over, at det kunne gå SÅ galt efter hurtig indsats - max 16 timer fra jeg så ham tisse til han blev tømt - men da var blæren jo desværre perfereret, som jo så tog livet af ham.

Jeg fik ikke det jeg drømte om efter ham, men det er sunde og raske babyer vi fik med skønt temperament - og det er trods alt vigtigere end udseende. Men Only fik IKKE sine ønskede børn med ham…desværre… :O( eller rettere mig ;O)

Til jer som vil kede jer søndag i juni hvor der er show i Haderslev, der kommer vi nu alligevel og driller med et skønt tabbykuld

KH HEidi

[QUOTE=Con Meo;607500]ja det var rent ud sagt noget lort - har aldrig haft en blærekat, og selv dyrlægen var noget overrasket over, at det kunne gå SÅ galt efter hurtig indsats - max 16 timer fra jeg så ham tisse til han blev tømt - men da var blæren jo desværre perfereret, som jo så tog livet af ham.

Jeg fik ikke det jeg drømte om efter ham, men det er sunde og raske babyer vi fik med skønt temperament - og det er trods alt vigtigere end udseende. Men Only fik IKKE sine ønskede børn med ham…desværre… :O( eller rettere mig ;O)

Til jer som vil kede jer søndag i juni hvor der er show i Haderslev, der kommer vi nu alligevel og driller med et skønt tabbykuld

KH HEidi[/QUOTE]

Åååh så håber jeg dælme du er der om søndagen…og jeg har stooore lommer i jakken. he he

Hvor er de dog bedårende :wehuu:


I skal forresten også se Xtreme og Xtra da det gik op for dem, at de kunne komme igennem kattelemmen…det krævede en del hjælp men de skulle godt nok lige se det lidt an…nu ligger de og sover i væggens hul, som forbinder de 2 kattelemme til løbegården

Heidi

kom du bare og put dem i,…HUSK store lommer tak -. jeg nægter at sy dine efter de er sprækket ellers

Heidi, nu med alt for mange HerbieBørn… ;O) …KAN Ikke bestemme hvem der skal blive af de 3 resterende

Hold kæft ( for at sige det på klingende jysk ) hvor er de lækre!!!:inlove::inlove:

Kommer du ikke af med dem alle, så smider du bare en af her hos mig…jeg vil elske den for evigt<!!! :wehuu::wehuu:
Nå, så skidt da…smid bare en søskende med :høhø:

[QUOTE=Con Meo;607508]kom du bare og put dem i,…HUSK store lommer tak -. jeg nægter at sy dine efter de er sprækket ellers

Heidi, nu med alt for mange HerbieBørn… ;O) …KAN Ikke bestemme hvem der skal blive af de 3 resterende[/QUOTE]

De ser bare super dejlige ud! :hjerte: Du beholder da bare alle 3, men hvis det lige er i overkanten, så kan du bare sætte Xtreme af i Århus! :høhø:

du skulle da helt klart være en af de første Jannie, som kunne få lov at købe ham

KH Heidi

[QUOTE=Con Meo;607525]du skulle da helt klart være en af de første Jannie, som kunne få lov at købe ham

KH Heidi[/QUOTE]

Du skriver bare Heidi… :smiley: Akira siger, at du skal bestemme dig nu! Hun keeeeeeder sig, og mangler en at putte med… :p:tihi:

Skønne bimser:hjerte: - hvor er de blevet store. :smiley:

Ihh guder hvor er de smukke :hjerte:

Når jeg bliver rig, og får en kæmpe gård, skal jeg have en af alle maskerne :wink:

Hvor er de smukke Heidi.
Glæder mig til at se dem i Haderslev :slight_smile:

:besvimer: Gud hvor er de bare dejlige! Jeg holder ikke til alle de killinge billeder, jeg vil have dem alle sammen! :lovelove:

Uhj hvor er de smukke og nuttede! :uha: