Speciel foder

hejsa

ja som i jo nok alle ved er daffy jo en kat med sukkersyge, men den er så heldigvis stabil, han har så indtil nu fået hills w/d og hills m/d, men dettte foder falder jo i den ældre heres smag, nu har vi så igennem vores dyrelæge bestilt royal canin diabetic, vi har bestilt 3x3,5 kg

er der nogle der har kendskab til dette foder

hejsa heidi

10000 tak for det, men som du ka læse er daffy absolut ikke glad for hverken m/d el w/d, men det er rart at høre fra andre at det vi har fodret med indtil nu har været det bedste vi ka gøre for ham

Jeg fandt jo det firma i Tyskland, som du skrev til for mig Johnny. De sender også til DK. Hvordan er prisen i forhold til det, du skal give gennem dyrlægen?:

http://www.tiershop.de/wbc.php?sid=5138 … ml&rid=825

hejsa maybritt

prisforskellen er faktisk ret lille, det drejer sig måske om 30 kr pr pose plus fragt, samtiddig får vi 30% rabat hos vores dyrlæge, så i sidste ende går det nok lige op, men det er en dejlig side du har fundet og de har virkelig meget godt

nå, nu er vores endeligt kommet, så nu blir det spændende om daffy syntes det smager ellers har vi 10 kg som blir tvunget ned i halsen på ham, for æde skal han squ

Jeg håber, han vil være vild med det. Vi købte 5 kg af vores specialfoder hos dyrlægen og de fleste af vores er vilde med det. Uha det er dyrt, men hellere forebygge problemer med tænderne end at være bagklog. Håber meget at det også hjælper på Hjalte - det bliver spændende. Han spiser lystigt af netop skålen med Hill’s t/d og RC Maine Coon-foderet.

ja prisen snakker vi ikke om, men det er et godt tag i lommen, sådan en pose med 3,5 kg i koster lige knap 330 kr og vi har købt 3 poser, heldigvis får vi 30% rabat, så det gir da da en væsenlig prisnedsættelse.
håber osse daffy vil spise det, for ellers ved vi snart ikke hvad vi skal fodre ham med

nu har vi fodret med det nye foder i 4 dage og det er bare lykken for begge katte.så alt er bare iorden nu. dog må vi kun iflg rc fodre med det i et ½ år af gangen, hvad det så skyldes ved jeg ikke endnu, men tager kontakt til rc en af dagene for at hører nærmere