Specielt til Lise

[quote=Charlotte Oeh.;112828]Jamen, jeg listede så lige ind og kiggede Lise over skulderen :slight_smile:

Dejlige billeder :ok:

…men helt ærlig, Ann …lyserød sløjfe :muhaha:

[/quote]

Altså Ann -gimiggimigDet er lige præcis sådanne billeder, der får mig til at genoverveje jeres foderværtstatus for Tjalfe -LOLStakkels misforståede Tjaf’ …

Tak for de mange skønne billeder af banden - det var på tide :thumbup:

[quote=Charlotte Oeh.;112828]Jamen, jeg listede så lige ind og kiggede Lise over skulderen :slight_smile:

Dejlige billeder :ok:

…men helt ærlig, Ann …lyserød sløjfe :muhaha:

[/quote]

-LOL Den er faktisk ikke til Tjalfe!

I en del år udstillede jeg sammen med “familien”, dvs Askes opdrætter, MB her inde fra, og opdrætterne bag “von Friberg” katteriet… Vi kalder os selv famlie, da alle vores katte på en eller anden måde er i familie med hinanden :slight_smile:
Askes opdrætter havde solgt en hankilling ved navn Gorm til von Friberg… en rent ud sagt hamrende flot dreng… kraftigt bygget, solide benstammer, stor!, fantastisk look, super temperament, osv osv osv… Gorm var faktisk alt, hvad man kunne forlange af en kommende avlshan og udstillingskat :thumbup:

Hvis det ikke lige var for en ting - bare en lille bitte detalje…
Gorm var og er en kylling!!! :smiley:
Så når han var på udstilling, foretrak han at putte sit hoved godt ind i armhulen på sin ejer og så ligge og spinde helt for sig selv…
Sløjfen fik Gorm, da han fik sit 3 og sidste certifikat og blev Champion… Vi syntes at det var meget passende med lyserød til en tøsedreng :muhaha:

(Gorm har ikke siden været udstillet - og von Friberg har desværre lukket katteriet ned… men vi ses stadig… og ja, Gorm er stadig en karkklud i sit forhold til hjemmets andre katte! Ikke udenfor eller mobbeoffer, men han kunne mule samtlige af husets andre katte uden at få sved på panden… og så TØR han ikke! :tihi: )

For resten… Vil I vide, hvem der er far til MBs killinger ?
Jeg kan hjælpe lidt…
Han fik en lyserød sløjfe, da han blev Champion -LOL

De to kat-i-hule fotos er jeg heeelt solgt over - Leo er småååååk! :wehuu: Og så lilleTing i en hule, jeg kender :wink:

Og du har ret, Ann, Gimle ville jeg have været helt solgt over, han ser så sød ud :wehuu:

Det er fordi der står Tjalfe på billedet Ann :tihi:
Men lyserød, nåååå, den lille søde kylling. :wehuu:
NB! Hils Lars og Hanne, vidste ikke de var stoppet, men vidste godt de var flyttet væk herfra omegnen.

Jamen jeg var jo nødt til at spørge Askes opdrætter og MB om de kunne godkende sløjfen til Gorm… og så sagde MB at hun ikke kunne vurdere, hvordan den ville se ud på en kat - eller no’et… Aske var fornuftig nok til at blive totalt usynlig, så det var Tjalfe, der måtte holde for som model :smiley:

Tak for sde fotos Ann:-)

Så fik jeg set Leo og Saga - de er SMUKKE alle sammen. Leo minder en smule om min Maggie - blot er hun racetypisk mens Maggie bare er en kat af en slags i den henseende :slight_smile:
Men samme holdning og gnist i øjet:-)

Flot bande - tak:-)

PS Jeg er VILD med Aske!

Sikke nogen fine billeder - tak for kigget :inlove:

Gimle :wehuu:

-LOLJa,ja de kloge narrer de mindre kloge - men ligefrem at offentliggøre sådan et mindre butch billede af darjli’e Tjalfe er ikke pænt gjort altså :argh: :stuck_out_tongue:

Og ja, sløjfen var til Kelterne’s far, Gorm, istedet for en lyserød kokarde der aldrig blev købt da han blev Champion -høhø Vi er så søde, støttende og forstående når vi udstiller sammen i ‘familien’ :fløjte: :tihi:

Jam’n - kan et billede af Tjalfe iført lyserød sløjfe få nogen til at synes han er søøøøøøød, så er det da helt i orden!
Han skal nok selv sørge for at gøre dette helt forkerte billede til skamme, hvis nogen kommer til at møde ham!
Indrømmet… han er blidere, mere omgængelig, og mere følsom end hans mor nogensinde var… men SØD??? Nahhhh :fløjte:

Tja… vi har jo stadig Vandrepokalen for Dagens Bedste… var det ikke Aounghus som fik den sidst??? Fordi han lignede sin far aka Store Høvding Hulehoved aka Gorm liiiiidt for meget :rock::stuck_out_tongue:

[quote=Ann K;113958]Jam’n - kan et billede af Tjalfe iført lyserød sløjfe få nogen til at synes han er søøøøøøød, så er det da helt i orden!
Han skal nok selv sørge for at gøre dette helt forkerte billede til skamme, hvis nogen kommer til at møde ham!
Indrømmet… han er blidere, mere omgængelig, og mere følsom end hans mor nogensinde var… men SØD??? Nahhhh :fløjte:[/quote]

-LOL Men ja uanset om han vil være ved det eller ej, så er Tjalfe søøøøøøøøøøøøøøøøød :inlove:

Nope det var faktisk Bettina der vandt den i Herlev sidste år - men jeg kan altså ikke huske hvorfor :ups:

[quote=Maj-Britt;113973]
Nope det var faktisk Bettina der vandt den i Herlev sidste år - men jeg kan altså ikke huske hvorfor :ups:[/quote]

Hun fik BIV med Honor - eller var det Hope?.. i hvert fald en af tøserne på dens første udstillling :thumbup:
Nå, hva’ - det er da altid noget at Niecen og kusinen kan finde ud af opføre sig ordentligt på en udstilling - når nu hverken Hulehovedet eller hans søn kan -LOL

Spændende at se hvordan konkurrencen melem Lusen og Bright vil gå - og for hvad pokalen denne gang vil være belønning for :S

[quote=Ann K;114001]Hun fik BIV med Honor - eller var det Hope?.. i hvert fald en af tøserne på dens første udstillling :thumbup:
Nå, hva’ - det er da altid noget at Niecen og kusinen kan finde ud af opføre sig ordentligt på en udstilling - når nu hverken Hulehovedet eller hans søn kan -LOL

Spændende at se hvordan konkurrencen melem Lusen og Bright vil gå - og for hvad pokalen denne gang vil være belønning for :S[/quote]

:rock:Game on :wink:

Ann du har nogle helt vidunderlige katte og hunde :inlove:
Jeg er vild med Nanna og Saga :hjerte:

Hvem er Bright? Jeg skal svjv være chauffør for Brigh-høhø
Camilla

[quote=dkkorat;115745]Hvem er Bright? Jeg skal svjv være chauffør for Brigh-høhø
Camilla[/quote]

-LOLGud, den havde jeg ikke engang selv bemærket. Ann er sikkert miljøskadet fra sidste RK udstilling, hvor ‘stakkels’ Brígh ved en tastefejl i kataloget hed Bright :stuck_out_tongue: (Men Andreas har jo advaret om at mine killingenavne indbyder til stavebøffer i diverse kataloger :tihi: )

[quote=dkkorat;115745]Hvem er Bright? Jeg skal svjv være chauffør for Brigh-høhø
Camilla[/quote]

Bright er Brigh stavet forkert… kan du virkelig ikke se det??? :stuck_out_tongue:

Kan du måske på stående fod stave til (lydskrift) Angus eller Luis???
det kan jeg :rock:

Synd at MB udstiller så lidt… og endnu mere synd at konkurrencen er så benhård indenfor semilanghårs racerne… der er visse klubformænd jeg ville æælske at se stå på scenen og forsøge at udtale Kelternes navne! :uha: -LOL

[quote=Ann K;114001]
Spændende at se hvordan konkurrencen melem Lusen og Bright vil gå - og for hvad pokalen denne gang vil være belønning for :S[/quote]

-LOLHvad pokker vil du egt. stille op hvis Lusen vinder for dagens bedste ‘tungeslasker’? :stuck_out_tongue: Ups, den må vist hellere forklares - Lusen har en sød og charmerende lille vane med at vise tunge når hun har det ræ’ti’ godt :wehuu:Og det gælder self også selvom man er i byen for at blive vist frem for en dommer :inlove: