Specific?

Er der nogen der bruger eller kender til dette mærke, SPECIFIC? Er nemlig lige skiftet fra hills til specific den gule…
Grunden til skiftet er at Malou min Maine coon virker lidt tynd i det, og dyrlægen ville anbefale specific…

[bigloony]

Jeg fodrer mine misser med Specific/FCD og de er tilfredse med det.

Jeg havde også problemer med,at to af mine katte var lidt tynde,det hjalp at skifte.

det lyder dejligt [bigloony]
Så vil jeg glæde mig til at se den lille pige tage lidt på

Specific er supergodt foder - kender mest til killingevarianten og slankevarianten.
mvh Camilla

Selv ville jeg ikke bruge Specific tørfoder. Min helt egen personlige mening er at jeg ikke synes om indholdsfortegnelsen hvor det der er størst indhold af vel skal stå først:

Ingredienser i SPECIFIC FCD:
Majsprotein, hvede, animalsk fedt, fiskemel, æg, mejs, ris, kartoffelprotein, saccharose, mineraler, kærnemælkspulver, hydrolyseret protein, vitaminer, cellulosefiber, frø (plantago psyllium husk), solsikkeolie. Antioxidant: butylhydroxytoluen (BHT). Indehodler ingen kunstige farve- eller smagsstoffer. Indeholder ikke kød- og benmel.

Jeg bruger det ikke da mine katte IKKE vil spise det…

Jeg skiftede fra Royal Canin til Specific og Eagle Pack, fordi jeg syntes, mine katte fik en rigtig trist pels af RC’en, og jeg er indtil videre MEGET tilfreds med Specifc. Ikke alene har alle kattene uden undtagelse taget på, men de har også alle sammen fået en meget flottere, blødere og mere blank pels. -thumbs

Samme erfaring her.Jeg bruger kun RC , den der anti hårbolle foder,det virker ,ellers ikke.