Sphynx Rescue

Det kan være, nogen af jer allerede har set dette opslag på min Facebook-side, som jeg har delt fra min gode ven i Italien, der er Sphynx-opdrætter. Det var dog først ved nærmere eftersyn, at jeg fangede, at den person, som har reddet disse katte og arbejdet med at få dem “normale” igen, rent faktisk bor på Fyn.

Så derfor tænker jeg, at hvis nogen herinde kan undvære et lille beløb til bidrag, får I lige historien og først et billede:

A amazing girl Britt Zahle Larsen Schwartz, recovered 2 abused 8.5-year-old Sphynx. One boy and one girl. Their owner has become paranoid/schizophrenic and hyperalcoholic, so these two loves have not eaten and drunk to their hunger and have not seen daylight for 4 years. They’ve been at home with her for 4 weeks and they’re making huge progress. As they have not been vaccinated since 8 years , Britt took them to the vet for a new first vaccine and in 3 weeks they will be revaccinated. The female must undergo surgery to remove 2 molars and before anesthesia, she would so much like to have them tested for HCM.

All this has a cost of €1060 and she hope we are willing to send a small donation 😊 even €10 or €20 will help her to pay these bills 🙏🏻

If you wish to make a donation you can follow the link and pay by PayPal

https://www.paypal.me/sphynxrescues?locale.x=da_DK

She hope to be able to find a good family for them once the care is over, even if it will surely be difficult given their age. They are cute and deserve it 🙏

Thank you in advance on their behalf ❤

5 Synes om

Britt er super sød og laver nogle dejlige skaldepander.
Det er en værre redelighed og jeg har allerede selv sendt lidt.

Her er den på dansk og med mobilepay (hendes mand)
jeg har taget 2 vanrøgtede sphynx på 8,5 år til mig indtil de kommer på fode igen, og har brug for en økonomisk håndsrækning. De er søskende og født her hos os, Brahma og Wiggie er forældre til dem. Deres ejer blev psykisk syg og dybt alkoholiseret og de er blevet misrøgtede de sidste 4 år, uden kærlighed og stimuli, ingen dagslys og ofte hverken mad og vand i perioder. De har været hos os i ca 4 uger nu, og de gør enorme fremskridt :clap: Da de ikke er blevet vaccinerede i 8 år, var de hos dyrlægen sidste fredag til en ny primovaccination og alm. helbredsundersøgelse, og det viser sig at hunkatten skal have fjernet 2 kindtænder. Om tre uger bliver de revaccinerede og hunkatten skal opereres, og jeg ville så gerne have dem HCM scannet inden da, så jeg ikke risikerer at hun dør under narkosen pga HCM. Regningerne løber op i 8000kr, og jeg håber du/i har lyst til at donere et mindre beløb til dem :blush:. Selv 50 eller 100kr vil være en stor hjælp for jeg sender dette skriv ud til venner og familie :pray:t2::blush: Halvdelen af beløbet er allerede indsamlet :clap:

Hvis du har lyst til at donere kan du betale ved at følge PayPal linket ovenfor eller overføre via mobilepay 27911411.

Jeg håber på at finde en ny god familie til dem, når de er klar til det, selvom det måske bliver svært pga deres alder. Men jeg er fortrøstningsfuld, og ved at der findes kærlige ansvarlige mennesker derude. De er fået fra at være lukket fuldstændig ned mentalt til at genfinde glæden ved livet. De begynder så småt at lege, og finde glæde i at blive nusset, og de fortjener SÅ meget et nyt liv :pray:

På forhånd tusind tak på deres vegne :heart:

5 Synes om

Tusind tak!

Jeg håber virkelig, de finder et perfekt smørhul til deres alderdom - det har de godt nok fortjent :hjerte: