Spilopmagerne - 10 uger

Ja, så blev de 10 uger igår, og nøj der er fart på :smiley: De er virkelig herlige i øjeblikket. Deres sprog er blevet så meget mere udviklet, og det er skønt med sådan en flok killinger… Tidligere i dag lå de alle fire på maven af mig og sov middagslur… Det kan dog ikke påstås at de var sådan igår aftes, da vi forsøgte at tage billeder af dem. Der havde de rigtig drøn på :tihi:

Men lidt blev det da til…

Først McCoy. Åh, han er så skøn… Har mest bare lyst til at beholde ham! Han er virkelig en puttegris, og noget så sød og kær…

Så et af Lasciel og McCoy

Lasciel, hun er virkelig blevet Mors pige her de sidste par uger - godt jeg ikke skal sige farvel til hende!

Jeg ved ikke helt hvad der er med den pige, men hun er den eneste vi konstant får rygbilleder af, trods vi altså har samme procedure med dem alle fire :høhø:

Bob… Ja, ham og Casper har altså et eller andet særligt… Bob elsker at ligge på skødet af ham, men jeg kan da også bruges når det er :tihi:

Her et af Ivy og McCoy, med Bob lidt i baggrunden

Ivy - nøj, den pige har krudt i røven! Kirsten er helt vild med hende, og glæder sig til hun kommer hjem og motionere hendes tre :tihi: KE (Kirstens mand) gjorde så også noget nær det utænkelige igår! Han fik Ivy til at sove mens han stod med hende! Det kan vist kun siges at være det rigtige match…

Lidt fællesbilleder forsøgte vi også at få… IKKE nemt! De fløj bare til alle sider hele tiden. Hvad der også kan ses på hvor meget de skifter rækkefølge på billederne :tihi:

Hvor er de altså skønne :hjerte::hjerte: - og helt ærligt, McCoy er du da nødt til at beholde, han beder jo ligefrem om det :smiley:

Nøøøj hvor er de bare smukke og søde :hjerte: :lovelove:

Intet mindre end vidunderlige :wehuu:

Ej hvor er de bare skønne alle sammen Eva :wink:
Kan godt forstå hvis du har svært ved at give slip på dem :wink:

NUII! Hver gang jeg ikke tror de kan blive sødere, så lægger du nye billeder op af dem!!!

Sjovt så meget lysere pigerne er blevet at se på :slight_smile: Det bli’r de ikke grimmere af :wink:

Det er et utroligt smukt kuld, dine dejlige, små stribemisser. :hjerte: Og fine billeder af dem. :slight_smile:

Smukke mislinger :slight_smile:

Du er ikke i gang med at opdrage ham til at gå på to ben, vel? Og hvad er det, han bønfalder dig om, den stakkels, søde mis :venter: :venter:

Hvor er han sød :hjerte: Men Lasciel er jo favoritten her :slight_smile:

Haha, så tror jeg at hans nye ejer bliver lidt ked af det :tihi:

Tak :slight_smile:

Hehe, mange tak :smiley:

[QUOTE=DK Mammarazzi;742131]Ej hvor er de bare skønne alle sammen Eva :wink:
Kan godt forstå hvis du har svært ved at give slip på dem ;)[/QUOTE]

Ja, men mon ikke det går… Det plejer det jo… De når en alder hvor huset fuldt af dem bliver liiiidt hårdt :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;742143]NUII! Hver gang jeg ikke tror de kan blive sødere, så lægger du nye billeder op af dem!!!

Sjovt så meget lysere pigerne er blevet at se på :slight_smile: Det bli’r de ikke grimmere af ;)[/QUOTE]

Tak :smiley: Heh, det er faktisk lidt sjovt det med de lysere… Har man det perfekte mønster når killingen bliver født, så kan man altså godt regne med at det er for lyst, når den bliver voksen :høhø:

Mange tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;742209]Du er ikke i gang med at opdrage ham til at gå på to ben, vel? Og hvad er det, han bønfalder dig om, den stakkels, søde mis :venter: :venter:

Hvor er han sød :hjerte: Men Lasciel er jo favoritten her :)[/QUOTE]

Jeg ved det ikke helt, måske flere kys på næsen :høhø:
Åh, jeg kan godt sige at de to konkurrer meget hårdt hos mig… Var McCoy da bare en pige, ja så boede han her helt sikkert fremover :tihi:

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

No words necessary!!!

Hvor er de bare ualmindelig lækre alle fire! :besvimer::wehuu:
Men pigernes varme farve er bare lidt mere … :smelter:

Marianne - Nej, du klarer meget godt at sige det uden :tihi:

Skattekat - Tak :smiley: Jeg er ret spændt på hvordan de bliver som voksne :slight_smile:

Ja best som man tror de ikke kan blive skønnere…
Jeg må vist bare tilslutte mig koret af: :smelter:

:smelter::smelter::smelter::smelter:Vidunderlige stribemisser.

Waaaww Eva !!!

Hvor er de smukke - sikken nogle kontraster der er i deres mønster! Det er næsten misundelsesværdigt - altså på den gode måde :slight_smile:

Herlige skønne billeder af nogle smuksakker :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=HeroldDesign;742573]Ja best som man tror de ikke kan blive skønnere…
Jeg må vist bare tilslutte mig koret af: :smelter:[/QUOTE]

Hehe, de er så enormt charmerende rent personlighedsmæssigt i øjeblikket… Hvis du tror de var skønne, da I var her… :tihi:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=DK Nemador;742907]Waaaww Eva !!!

Hvor er de smukke - sikken nogle kontraster der er i deres mønster! Det er næsten misundelsesværdigt - altså på den gode måde :slight_smile:

Herlige skønne billeder af nogle smuksakker :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Tak, heh… På en race hvor mønster tæller en del, er det der en rigtig god kompliment at få :smiley:

Nååårh hvor er de bare kære altså. Suk… :wehuu:

Hvad er det han holder i hånden…, en nød?:stuck_out_tongue:

(Min Noa faldt pladask for en lille killing idag på københavner showet. Det sidste hun gjorde inden hun skulle sove var at kysse et blad med et billede af en bimse…:hjerte: )

Hvor er de dog dejlige:love2: og tænk at de allerede er 10 uger som tiden dog flyver afsted! Åhh hvor er de altsår fine og de ser dejlig frække ud :tihi::hjerte:

[QUOTE=housecoat;744142]Nååårh hvor er de bare kære altså. Suk… :wehuu:

Hvad er det han holder i hånden…, en nød?:stuck_out_tongue:

(Min Noa faldt pladask for en lille killing idag på københavner showet. Det sidste hun gjorde inden hun skulle sove var at kysse et blad med et billede af en bimse…:hjerte: )[/QUOTE]

Hehe, nej han har vist bare klasket poterne sammen i bøn :wink:

Årh, hvor kært med din datter… Bimser er altså også bare rigtig prinsesse katte af udseende - især som killinger…

Jaah, det er godt de ikke skal flytte allerede som 12 uger!! Og tak :smiley: