Spiser jeres katte daggamle kyller

Spiser jeres kat/katte daggamle kyllinger.
Jeg har lige fået 5 stk. af en katte-veninde.

Total nedtur…de gider ikke engang ånde på dem…:gruble::rul:

Havde overvejet dem til Bølle, men Freja gider ikke engang råt kød, så er ret sikker på, at kyller ikke siger hende så meget heller :wink:

:savle: mine inhalèrer dem. Sigariah kan enddog komme til at skade sig selv fordi hun skal holde øje med tallerknen med kyllerne på, som Brita kommer med. OG samme Mus kan ikke administrer sig så hun får kyllemave efterfølgende…det ville vi sikkert også få hvis vi spiste 12 spejlæg.
NÅR jeg kommer hjem fra arbejde iaften halv 9 står aftensguffet på KYYYLLER :wehu:
Nogle ganske få spiser ikke kyller så de skal have FISK :yah:

Med atskade sig, mener jeg …hun løber ind i ting og dørkarme fordi hun skal holde øje med tallerknen…det er ikke bevidst hun skader sig, men fordi hun er vild med kyller
Fik ikke forklaret mig ordenligt…blev distrahèret af en låner :tihi:
Vi talte inden vi gik ned i vagten OM vi med sikkerhed fik årets mindste (læs mindst travleste) vagt…vi har ligget vandret siden 14 :besvimer:

vi har faktisk aldrig prøvet at serveret daggamle kyllinger for vores katte, men jeg er nu heller ikke så sikker på det vil være nogen succes.
men man kan aldrig vide det med sikkerhed.:slight_smile:

Næste gang jeg kører i stof og stil, tager jeg gerne en kylle eller to med til Daffy og Trixie :rock:

Mine mislinger får forøvrigt deres første kylsibob når de er omkring 6-7 uger.
Har de sødeste billeder derhjemme af mislinger der sidder og knurrer af hinanden for man SKAL jo forsvarer SIN kylle…og et billede af en misling der tager pulsen på en kylle :tihi:

:):):slight_smile:

Silke har aldrig prøvet det - og lur mig, om hun ikke ville blive bange for sådan en fætter…

:tihi:

[quote=kamikaze;312166]Med atskade sig, mener jeg …hun løber ind i ting og dørkarme fordi hun skal holde øje med tallerknen…det er ikke bevidst hun skader sig, men fordi hun er vild med kyller
Fik ikke forklaret mig ordenligt…blev distrahèret af en låner :tihi:
Vi talte inden vi gik ned i vagten OM vi med sikkerhed fik årets mindste (læs mindst travleste) vagt…vi har ligget vandret siden 14 :besvimer:[/quote]

Selvfølgelig; der skal jo hamstres bøger til juleferien. :smiley: Har selv slæbt mindst 20 hjem. Men mit bibliotek har nu også lukket helt frem til den 6. januar.

Totalt offtopic:ups:

[quote=kamikaze;312166]blev distrahèret af en låner :tihi:
Vi talte inden vi gik ned i vagten OM vi med sikkerhed fik årets mindste (læs mindst travleste) vagt…vi har ligget vandret siden 14 :besvimer:[/quote]

Men jeg ser lige at du er kollega :slight_smile:
Jeg arbejder også på et biblo :tihi:

[quote=kamikaze;312176]Næste gang jeg kører i stof og stil, tager jeg gerne en kylle eller to med til Daffy og Trixie :rock:

Mine mislinger får forøvrigt deres første kylsibob når de er omkring 6-7 uger.
Har de sødeste billeder derhjemme af mislinger der sidder og knurrer af hinanden for man SKAL jo forsvarer SIN kylle…og et billede af en misling der tager pulsen på en kylle :tihi:[/quote]

Nu er der ihvertfald én som ikke kommer uden om at poste billeder :stuck_out_tongue:

Min erfaring er, at det er en vanesag. Sjældent voksne katte kaster sig over dem første gang de får dem serveret, men dem der ikke er kræsne, kan som regel lære at spise dem.

Har aldrig prøvet at servere daggamle kyllinger for mine, så ved ikke om de ville kunne lide dem. Prøvede engang med nøgleben…de sad og gloede dumt på mig “det er jo ikke skåret i små stykker?” :øhmm:

Godt I bruger os…:thumbup:
:uha: jeg har samtlige vagter frem til d. 4. jan :græde:
Men jeg HAR gjort mine koleger opmærksomme på, det IKKE er fordi jeg er en venligt menneske eller en god kollega…det er fordi så skylder andre MIG, når “jeg” skal føde…jeg har ALTID en bagtanke med at tage andres vagter :muhaha:

Riv maven op på kyllerne og fjern blommerne (du kan bruge dem i madlavningen). Det er de rene proteinbomber (+ kolestorol), og det har hun ikke godt af.

Nogle katte vil i starten hellere spise kyllerne, hvis de er klippet i stykker, prøv det!

[quote=kamikaze;312166]
Vi talte inden vi gik ned i vagten OM vi med sikkerhed fik årets mindste (læs mindst travleste) vagt…vi har ligget vandret siden 14 :besvimer:[/quote]

Bare kom op på mit skolebibliotek…vi har ikke haft en dyt at lave den sidste uge. Biblioteket er på det nærmeste mennesketomt og vi fatter det ikke. Undtagen lige i 10-frikvarteret hvor ungerne her i december har lov til at komme ned og spille julespil på alle computerne inklusive den med storskærm…i dag tror jeg der var 100 unger inde på samme tid og de laaaaaarmede så man var ved at blive døv :tihi:

Jeg er helt flov på mine stribers vegne …de er sgu bange for dem :D. Jeg har prøvet - Pretty stillede sig en meter fra dem, og knurrede som en schæfer og Gabby bakkede baglæns indtil hun stødte rumpen mod væggen …det er sgutte hjernen som har gjort briter platfodet -LOL

Ska’ nok ska’ nok…når jeg kommer hjem :ok:

Jeg ville egenlig gerne se nogen bakke forlæns :yah:

Ja med største fornøgelse. MEN ofte skal de flyve først. Så jeg må vifte med den døde kylling så den kan fanges med en klo. Først da kan den spises.

Men gennerelt er det luksusmad som jeg end ikke tør nævne navnet på i de perioder hvor jeg er løbet tør for kyllinger. Bare navnet kan få alle til at stille og forvente at blive tilbudt en.

Må rationere dem 1 højst 2 per næse ellers kaster de dem op fordi de forspiser sig.

Mine killinger får dem serveret som 3-4-ugers killinger både af den 2- og 4-benede mor

De er ikke de eneste der er bange for dem. Mine 2 persere har hørt om katte er ligefrem er blevet overfaldet af kyllere :muhaha:.
Alt råt kød / fisk i deres madskåle resultere i at de spurter ind under min dyne og gemmer sig indtil de er helt sikre på at huskatten har spist det hele :høhø: