Spiser jeres katte daggamle kyller

[quote=cæsar;312322]De er ikke de eneste der er bange for dem. Mine 2 persere har hørt om katte er ligefrem er blevet overfaldet af kyllere :muhaha:.
Alt råt kød / fisk i deres madskåle resultere i at de spurter ind under min dyne og gemmer sig indtil de er helt sikre på at huskatten har spist det hele :høhø:[/quote]

Looooool …Mine spiser nu masser af råt kød og fisk - Men kyller med betræk, det er faaaaarlig :slight_smile:

Lille My og Cæsar tager ingen chancer når det kommer til råt. Hvad er der nu galt med ganske almindeligt kattemad? :?
Intet hvis du spørger dem :slight_smile:

Min huskat spiser med glæde alt råt og han er heldigvis ved at lære min birma killinge at det godt kan spises

Billederne taler vist for sig selv :slight_smile:

Det er dog ikke alle, der gider røre dem. Seven er for fin til den slags griseri!

/Flemming

En kylle er ikke farlig…selv en 7-ugers misling kan klare sådan en
NU er haven paneret med 35 kyller OG 5 sejfiletter…så håber jeg de bliver spist inden sneen gør dem frosne igen
Kyllerne var dejlige lune :thumbup:
Som der kan ses på det ene billede er der lidt af en samarit i misling

Har jeg underlige katte:øhmm:

Mulle, Willy, Turbo, Tiffa og Missy gider ikke engang glo på en kylle…

Shady, Dre, Queenie og Thit snuser lige, for det kunne jo være spiseligt og går så…

Findus placere en bjørnelap henover kyllen i ca. 5 min. imens han kigger truende rundt og går så…

Tupac, Lucky og Eco sikker sig lige, at kyllen er forsvarligt død ved at kaste rundt med den og rulle rundt ovenpå den og går så…

BetGøj mener ikke kyller er ordentlig rene, så han vasker dunene af dem og går så…

Så tager jeg de helt sikkert døde og nyvaskede kyller og går ud i fyrrummet med dem…og VUPTI de er væk…de 2 vildmisser æææælsker kyller:wehu:

Eco er ellers vokset om med kyller.
Jeg tror blot du skal fortsætte…han vil med garanti falde ind i sin gamle rytme igen, hvis du fortsætter. :ok:

[quote=kamikaze;312355]Eco er ellers vokset om med kyller.
Jeg tror blot du skal fortsætte…han vil med garanti falde ind i sin gamle rytme igen, hvis du fortsætter. :ok:[/quote]

Det gør jeg også…har jo fryseren fuld:tihi:

Og de 2 vildmisser udenfor sætter helt bestemt pris på en ordentlig død og nyvasket kylle:rock:

Simba 16 der går udenfor mine dyrs indhegning (p.t. kan han dog gå ind i værkstedet hvor hans nullerputseng står liige klods op ad radiatoren), har MED garanti aldrig hilst på en kylle i sit liv. Og de første gange han fik en lignede han et stort ? i hovedet. Lige før åd han TRE :uha: og det er tydeligt han er vild med de små gule :ok:

Nej, mine spiser ikke kyller, for de får det aldrig og kommer heller ikke til det.

Kan være jeg er sart - men det er altså et nummer for ulækkert for mig.

-what-what-what-what-what

Mogens har lige forbarmet sig over Betterøv og givet hende en kylle til natmad.
Ellers er misserne vilde med os, når vi kommer med de små gule fiduser, Betterøv er den der elsker dem højest. Hvis vi snakker om kyller, så siger vi k-y-l-l-e-r, ellers står der en masse bedende øjne foran os.
Knus Elin

Kyrie HAMSTRE dem og går knurrende rundt med dem. Har endda set hende snuppe en fra ilderne men det må man jo ikke rigtigt da det er hendes børn men man er vel svag :thumbup:
Filur kunne engang lide dem men efter tænderne er begyndt at ryge ud gider han ikke mere.
De 2 andre kikker rigtig dumt på mig og fatter intet.Men ÆG det forstår de der er nemlig ikke fjer i :thumbup:-LOL

Nej, mine spiser heller ikke daggamle kyllinger, men jeg har også hørt
rådet, som Mega giver, har dog ikke selv fået afprøvet det.

Mine fik serveret kyllerne udenfor - og det endte med, at skaderne tog dem
(kyllingerne altså :tihi:)

[quote=Eva;312364]Nej, mine spiser ikke kyller, for de får det aldrig og kommer heller ikke til det.

Kan være jeg er sart - men det er altså et nummer for ulækkert for mig.

-what-what-what-what-what[/quote]

Jeg kan på en måde godt følge din tanke…
Jeg fodrer dog gerne de to små med kyllere - det er gufmamse på højt plan…
Men røre ved de der døde gule tingester? NEJ - jeg kan simpelthen ikke! :S Det er for vammelt…

Så kyller i passende mængde hældes direkte fra posen på et fad, hvor de tør op - og så serveres der til Thane og Jarl i løbegården… jeg slipper på den måde helt for at skulle røre ved noget :ok:

(Og man gør IKKE som Jan var ved at gøre idag… sætter fadet op på spisebordet inde i stuen!!! :doh::argh::doh::argh::doh::venter::doh: )

Hos www.rigtigkattemad.dk kan man nu købe daggamle kyllinger, der er hakkede… det ligner alt andet hakket kød - og man slipper helt for den der vamle gule ting… At mine to små så til enhver tid foretrækker HEL kyller er en anden sag :slight_smile:

[quote=Ann K;312419]…Men røre ved de der døde gule tingester? NEJ - jeg kan simpelthen ikke! :S Det er for vammelt…
[/quote]

Tænk jeg synes slet ikke, at de er vamle. Tværtimod er mit problem, at jeg
synes, de ser så nuttede, bløde og lysegule ud :ked:

Og så sig lige til ham smarte Jan, at han skal vente til påske med at
dekorere bordet med daggamle kyllinger :muhaha:

Det må du hellere lige komme forbi og forklare Devi.

Kan stadig huske den allerførste kylle hun blev udsat for (se billede). Den var så farlig at hun ikke turde træde forbi den for at komme ud af badeværelset :tihi:

Men nu var det jo også en Kamikaze-kylle - måske de er farligere end de andre?

Jeg vil forsøge mig med kyller når vi flytter ud i huset. Jeg vil ikke have det svineri i lejligheden:), de må vente pænt til de får deres løbegård:).
Men jeg tror nu ikke at Mille vil røre dem, er dog 100% sikker på at Laban går i selvsving:høhø:

J engang imellem bruger vi også kylinger :slight_smile: og så skal der vaskes gulv :fløjte:

Jeg oplever også det er killingerne der er mest interesserede og kaster sig over dem med knurren og sprutten også selv om der ikke er nogen derforsøger at snuppe den fra dem…måske prøver de at skræmme kyllingen ihjel (er måske ike kar over den er død)

Vi bruger også pinkier (mus og rotteunger som vi får fra en slangeopdrætter) dem er de endnu mere vilde med.:yah:

NÅR vi giver kyller indendøre…mislingerne får dem jo i en alder de ikke har mødt frisk luft endnu, så får de dem på badeværelsesgulvet, og det er ikke noget problem at tage en karklud og tørre klatterne op HVIS der da er klatter efterladt. De voksne KAN jeg af og til NÅR vejret er som nu, finde på at panerer udesturgulvet eksempelvis lige inden det alligevel skal vaskes.
Jeg KAN godt forstå nogle syntes det er lidt klamt. Jeg havde det også en kende anstrengt med kyllerne den første tid, men overvandt det da jeg til gengæld så den begejstring mine kræ udviste :rock:
De få gange vi har været udgået og en ekenlt her inden for kort tid, vi enddog ikke har kunne få nye, hvor vi så har måtte vandsmægte i 2-3 uger…det har været skrækkeligt.
Hvis mine killingekøbere siger jeg IKKE skal tage kyller med ud når jeg kommer med misling, så accepterer jeg det selvfølgelig…ellers kommer jeg med en pose :ups:
Havde mine dyr kunnet bestemme her til morgen havde menukortet IGEN stået på kyller, men da det er jeg der bestemmer, så blev det istedet a/d…noget alle kan lide. :pote:
Jeg fik ingenting :uha: det er sædvanen tro dèt jeg altid får.
Håber jeg får noget på arbejde og ellers kan jeg jo selv købe det :tihi:

Betterøv har lige siddet i en snedrive og spist sin morgenkylle.
Hun er godt nok elendig de dage hun ikke skal have en. Hun miauer ikke, men går fortvivlet fra mig til køleskabet mange gange, for at fortælle mig, der er noget jeg har glemt.:tihi:
Knus Elin

Tror at mine ville dø af skræk hvis jeg serverede en hel kylle for dem :høhø: