Spisestue til salg

:slight_smile:

Jeg har besluttet mig for at sælge min spisestue.

Alt det du kan se på billederne hører med…

KUN afhentning her på adressen.

:surrender1::surrender1::surrender1:

:inlove:

Ingen bud ??

Så ryger det hele i storskrald i morgen…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
. not :tihi:

Havde jeg pengene til det havde jeg købt dine møbler, men ak :frowning:

:inlove:

Er der noget særligt, du har forelsket dig i ??

Hvor stort er bordet?

Er der noget særligt, du har forelsket dig i ??[/QUOTE]

De lyse romantiske møbler som bordet, væg-reolerne, stolene, vitrineskabet, bænken og gyngestolen er lige efter mit hjerte, men pengene har jeg desværre ikke :frowning:

Så omtrent det meste af det du har til salg hehe… :ups:

:inlove:

Det hvide bord, der står foran det andet spisebord ??

Det hvide bord, der står foran det andet spisebord ??[/QUOTE]

Jep

[QUOTE=Helene C;1080567]De lyse romantiske møbler som bordet, væg-reolerne, stolene, vitrineskabet, bænken og gyngestolen er lige efter mit hjerte, men pengene har jeg desværre ikke :frowning:

Så omtrent det meste af det du har til salg hehe… :ups:[/QUOTE]

:inlove:

Uha-da - så tør jeg slet ikke at vise dig resten af lejligheden :engel2: - jeg har kun hvide/cremefarvede møbler - og de er fine… og jeg har mange…

(og denne tråd var faktisk lavet for sjov, fordi jeg er lidt træt af at have hele mit køkken parkeret i spisestuen - og nu sidder jeg og tænker : GYS !! nu tror I måske, at der altid ser sådan ud i min spisestue :yikes:)

DET GØR DER IKKE !!! :tihi:

:inlove:

Tager lige målene i morgen… det er dejligt bredt i hvert fald…

Uha-da - så tør jeg slet ikke at vise dig resten af lejligheden :engel2: - jeg har kun hvide/cremefarvede møbler - og de er fine… og jeg har mange…

(og denne tråd var faktisk lavet for sjov, fordi jeg er lidt træt af at have hele mit køkken parkeret i spisestuen - og nu sidder jeg og tænker : GYS !! nu tror I måske, at der altid ser sådan ud i min spisestue :yikes:)

DET GØR DER IKKE !!! :tihi:[/QUOTE]

Med tiden er det sådan jeg gerne vil have mit hjem indrettet: Lyst og gammeldags-romantisk!

:inlove:

Ja, det er jo osse lige min smag - og hvis du går på loppemarkeder, kan du finde masser af den slags møbler til ingen penge - og selv sætte dem i stand - det gør jeg.

Min bænk, som jeg er SÅ glad for - har kun kostet 500,- kr. på et loppemarked - den er tudsegammel - og kan slås ud til en dobbeltseng. :slight_smile:

Ja, det er jo osse lige min smag - og hvis du går på loppemarkeder, kan du finde masser af den slags møbler til ingen penge - og selv sætte dem i stand - det gør jeg.

Min bænk, som jeg er SÅ glad for - har kun kostet 500,- kr. på et loppemarked - den er tudsegammel - og kan slås ud til en dobbeltseng. :)[/QUOTE]

Det er også min plan, men det kræver at jeg har pladsen til at ordne møblerne (og det har jeg ikke pt) og at jeg har en chauffør…

:slight_smile:

Ja, tingene skal jo kunne hænge sammen - jeg fik sælger af bænken til at køre den hjem for mig OG bære den op på 2. sal til højre for 200,- kr :wink:

Det feminine møder de rå vægge :høhø:

:inlove:

Lige præcis - rå vægge, blonder og cremefarvede møbler.

Mit hjem afspejler mig :

jeg kan være rå - og jeg kan være blød :slight_smile:

Ohh de stole der :savle:

:inlove:

Pia… sønnen og svigerdatteren vil godt have bordet til deres udestue :sorry:

(og tingene er faktisk ikke til salg - det var ironi - men det vil jeg lade være med en anden gang - for ikke at skuffe nogen) :ups::ups: