Spitting Image - Trekkie's katte... i filt! :D

Linket virker!!!

På facebook siden er der et link til hendes hjemmeside. Der er såååååå mange fine filtmisser og andet godt.

kan I sætte linket herind, kan ikke komme ind via facebook. Hold op hvor er de smukke, håber da hun kan/vil lave en fladsnude

MVH
Gitte

hun har lavet langhårede orientaler og jeg elske dem, men jeg tør aldrig kigge på dem… bliver så forfærdelig fristet og hun laver også andet som er fopr fede…Hun har længe strikket seje trøjer til katte

Gud nej, hvor er de da bare cool!!

Det kan jeg heller ikke, men linket til hjemmesiden står da på den side, vi andre kan se.

ja det er jo på øjnene man bliver blind først gg Tusind tak

MVH
Gitte

Når jeg bliver rig vil jeg ozz ha sådan en af Emina :hjerte:

De er fiine - selv om jeg jo til enhver tid vil påstå at den brune er chokolade - ikke cinnamon :wink:
Desværre tror jeg det bliver svært at finde en der ligner Whiskey - det er problemet ved at være en ener!
Ellers kunne jeg godt finde på at købe 6 - en for hver af mine katte - både nulevende og dem der var :slight_smile:

Edit - faktisk laver hun kopier af ens katte. :ok: Men jeg kan ikke finde nogen priser :gruble: Muligvis er det mig der er blevet blind :pose:

Luise skriver længere oppe at de koster omkring 1000 kr stk

Nuiii hvor er de fine :smiley: Har engang selv lavet en Artos i filt :ups: :tihi:

:besvimer: Hvor er de bare godt lavet!

Nej hvor er de skønne!!! Er vild med den af din Phumba!

Ærgeligt hun ikke laver af NFO og huskat…

Aha - tak… Hm… nå… så er 6 stk nok ikke liiige det der kommer først på listen over hvad der er nødvendigt… :wink:

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh Det der, det var ONDT! Som om jeg har 5000 liggende til filtkopier? :ked: WRÆÆÆÆH

Men hvor ER de fede! Phumba ligner måske ikke heeelt… så store ører har hun altså ikke, men…

Hmm… det ku’ faktisk være sjovt at prøve at filte sådan noget i den retning. Selvom man nok skal øve sig i en del år for at blive så god…

man sender bare et billede og så laver hun jo en specifikt til dig - synes også både hunden og langhårs katten er super fine

Der er da en sort/hvid NFO:

:smiley:

Hvor er de cool :slight_smile: Og de ligner da ret godt selvom de ikke er lavet ud fra Trekkies katte :slight_smile:

Nemmerlig! Det var 50% af meningen med tråden - at det også var lidt sjovt, at det var let at finde alle Trekkie’s 5! :wink:

jeg tør ikke gå ind på hjemmesiden…det er næste måneds husleje der vil gå til filtmisser

Hvor er de skønne :wehuu:
Viste dem til en veninde der er op vokset med siam og sagde sådan nogle skulle hun da have .Med et glimt i øjet sagde hun " men de snakker hvis ikke så meget som de ægte og jeg er jo et vane menneske :tihi::tihi::tihi: