Splat

Life is gooooooooooooooooooooooooooood…
:pote: Oddy

Årh hvor er han dejlig! Og hvor er han blevet STOR! :slight_smile: :hjerte:

Fedt billede, sikke en livs-nyder

:slight_smile:

Kan han bliver mere flydende? :wehuu:

Åh ja…
Var hos dr dyr i går… 1700 g præcis! :thumbup:
Så nu er Oddy udstyret med chip, rabies vacc og eget pas… klar til at tage ud i den store vide verden sammen med Brormand :slight_smile:

:hjerte:

Så skøn han er - en rigtig smuk nullermand (er det virkelig den lille-bitte dun-unge, der er blevet så stor i løbet af 5 minutter ??)

Han er dejlig !! :wehuu:

Skal han blive hos dig ??

Hvor er han dog dejlig!!

Hvor er han skøn! Hvor gammel er det at han er ved at være nu her? :slight_smile:

Så skøn han er - en rigtig smuk nullermand (er det virkelig den lille-bitte dun-unge, der er blevet så stor i løbet af 5 minutter ??)

Han er dejlig !! :wehuu:

Skal han blive hos dig ??[/QUOTE]

Ja, han er dejlig:hjerte:

Ja,han skal blive hos Ann og Jan (prøv at tage Jans kat fra ham:surrender1:) og Moar Ting og Storebror Emil og NannyNanna og Tante Leo og Onklerne Brian og Thane:hjerte:
Foreløbigt er han udstationeret der, for Ann og Jan har lovet at prøve at holde ham fertil, så han kan parre May:tak: - MEN hvis han viser nogle som helst tegn på at strinte eller lignende, så bliver han kastreret omgående (uanset om han har parret May eller ej), og ejerskabet bliver overdraget til Ann og Jan. Det er aftalen, som den har været indtil nu:)

:wehuu: Sikke en smuk, lille, blå fyr!

Tak for de søde ord om OddeBåtte…
Jeg kan se, at jeg er kommet til at lægge tråden i det forkerte galleri, så jeg skriver lige til Birthe og spørger om hun vil være så sød at flytte den :slight_smile:

Hold da OP hvor er han lige pludselig blevet en kat i stedet for en killing!

Lækre Oddy :hjerte:

altså den der lille bitte misling er godt nok blevet stor :uha:
og ret kær :hjerte:

Hvor er han nuttet :smelter: Her kan man hvis tale om at hælde en kat ud af en sturdi :slight_smile:

:smelter:

Med alle de fire- og tobenede til at underholde, kan det ikke undre, om lille enebarn Oddy:hjerte: bliver er værre forkælelsesdyr. :smiley:

:smelter:

Han er altså en charmetrold…den lille, sorry, store fighter :slight_smile:

Han er dejlig, men har stadig billeder i hovedet fra Fredericia. Hvor du går rundt med ham, mens han ligger og nyder sin sutteflaske, jeg:smelter: totalt

Jeg prøver lige igen? :slight_smile: