Splinterny og fresh!

Hej alle!

Jeg hedder Pernille, og jeg er kattetosset med stort K :hjerte: Specielt NFO’erne er jeg vild med, og jeg har tre styk.
Det startede med et uskyldigt besøg hos en venindes søster i Holstebro. Søsteren, Rikke, har et hyggeligt opdræt af norske skovkatte, og da jeg kom derned, var jeg solgt. I min barndom har vi haft flere huskatte, men en skovkat - det kan man godt nok kalde en kat… Rikke havde på det tidspunkt et kuld killinger, men selv om de var utrolig kære, var det den store røde løve, Balthazar, som jeg faldt for. I sjov sagde jeg til Rikke, at han ihvertfald gerne måtte bo hjemme hos mig. Et stykke tid senere ringede Rikke og spurgte, om jeg havde ment det alvorligt, og jeg var lige ved at tabe telefonen af glæde! Balthazar har det rigtig svært med at have mange killinger omkring sig, så Rikke havde efter tunge og lange overvejelser besluttet sig for at finde et hjem til ham. For at han ikke skulle blive ensom, fulgte skønheden Gazette med som selskab. Hun havde lige haft killinger og trængte til en pause fra flokken. Aftalen var dog, at hun skulle hjem igen, når jeg en dag fik en killing.
Og hvilken killing! Klods Hans er en fantastisk lille fyr med utrolig meget energi og gå-på-mod :love2: Planen er, at han og jeg kaster os ud i udstillingsverdenen, og indtil videre er det gået ret godt. Man bliver godt nok grebet af det! Specielt, når ens lille killing både bliver Ex1 og NOM på den første udstilling!!

Og så skulle Gazette jo egentlig hjem… Meeen hun er faldet så godt til, så nu må vi lige se. Hun er en rigtig dejlig missepige :inlove: Lige så skør i bolden som Balthazar er, og vild som Klods Hans (Lillemanden) er, lige så rolig og blid er hun, den skønne prinsesse :slight_smile:

Selv er jeg en almindelig pige på 26år med begge ben plantet på øen Mors i det jyske. Jeg er uddannet folkeskolelærer med fokus på musik, som ud over kattene er min store interesse.

Glæder mig til at lære jer alle at kende! Jeg kommer både til Fredericia og Frederiks, så prik endelig til mig og sig hej :slight_smile:

prikke Hej og velkommen til KatteGale! Du lyder til at falde godt ind, og du er allerede grundigt bidt af udstillingsbacillen :smiley: Herligt!

kommer du begge dage til Fredericia? Jeg vil da gerne hilse på dig men jeg er der kun lørdag :slight_smile: Og i Frederiks er de langhårede jo den ene dag og de rigtige katte den anden :wink:

prikke Hej og velkommen til KatteGale! Du lyder til at falde godt ind, og du er allerede grundigt bidt af udstillingsbacillen :smiley: Herligt!

kommer du begge dage til Fredericia? Jeg vil da gerne hilse på dig men jeg er der kun lørdag :slight_smile: Og i Frederiks er de langhårede jo den ene dag og de rigtige katte den anden :wink:

Hejsa, Pernille - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Glæder mig til at høre og se mere til dine katte, for du lyder, som om du er blevet bidt af dem. :smiley:

Velkommen til :smiley: :smiley:

:heya: Velkommen til.

Må vi se dine skønne skovbamser?

:heya: og velkommen til KG :slight_smile:
Ih altså det er også bare nogle super lækre skovkatte Rikke laver :hjerte:

Glæder mig til at følge dig og dine misser herinde og måske støde på hinanden IRL på udstillingerne :slight_smile:

Velkommen herind også :heya:

Vi ses både i Fredericia og i Frederiks :slight_smile:

Tak for jeres velkomst, alle sammen :slight_smile:

Og selvfølgelig skal I da se mine skovbamser! De kommer her :love2:

Både Balthazar og Gazette kommer fra DK Zalethco, mens Lillemanden (Klods Hans) kommer fra DK Smedegaard. Undskyld de lidt uskarpe billeder.

Og ih, hvor jeg glæder mig til næste weekend! Økonomien har ikke været noget at råbe hurra for, men med penge tilbage i skat så skal der udstilles!

[QUOTE=En forhenværende bruger;817857]Velkommen herind også :heya:

Vi ses både i Fredericia og i Frederiks :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Dejligt at I kommer til begge udstillinger! Glæder mig til at se jeres to nye :love2:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen her inde.

Sikke nogen smukke katte du bor til leje hos :wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;817781]prikke Hej og velkommen til KatteGale! Du lyder til at falde godt ind, og du er allerede grundigt bidt af udstillingsbacillen :smiley: Herligt!

kommer du begge dage til Fredericia? Jeg vil da gerne hilse på dig men jeg er der kun lørdag :slight_smile: Og i Frederiks er de langhårede jo den ene dag og de rigtige katte den anden ;)[/QUOTE]

Haha, ja jeg er grundigt bidt af udstillingsbacillen :smiley: Udover at få sin kat bedømt, så er det jo utroligt hyggeligt at gå rundt mellem de flotte katte og lære nye mennesker at kende. Måske får man endda lov til at gramse lidt på misserne <3 Den eneste ulempe er de mange stande med ting til misserne… Av, min kassebeholdning, siger jeg bare!!

Ja, jeg kommer begge dage i Fredericia :slight_smile: Havde egentlig tænkt mig at vente lidt med at tilmelde Lillemanden (Ville lige se, hvordan økonomien var), men Rikke overbeviste mig om, at det var om at få meldt til i god tid, og hvis nu ikke pengene var til det, så kunne jeg let melde fra igen. Det er jeg glad for idag, da der har været noget storm over tilmeldingerne, kan jeg forstå :slight_smile: Nu aner jeg ikke, hvordan I forskellige ser ud, men jeg er en kraftig trunte med røde briller og en rakethale-mis :slight_smile: Glæder mig til at sige hej (og gramse på jeres skønne missere!!)

Dejlige billeder - tak. Alle katte er dejlige, men for mig er der er ikke meget, der slår sådan en stor rød-hvid hankat. :smiley:

Helt enig :slight_smile: Jeg har altid drømt om en stor rød hankat, og vupti - der var han, midt på Rikkes græsplæne :smiley: Jeg skulle lige på rundtur i USA først og derefter finde en lejlighed, men så flyttede Bassen også ind som en julegave. Basse er helt speciel, fordi han simpelthen har knald i låget. Trods hans store korpus, så mener han selv, at han stadig er en killing, hvilket fører til mange sjove oplevelser (Og mange orkideer, som pludselig skal reddes…). Han kan simpelthen også se så åndssvag ud, at han ligner en, som lige er faldet ned fra månen. Se selv! :juhu:

Velkommen til :heya:

Velkommen til :heya:

Han er skøn.:hjerte: Jeg kan også godt lide, at det hvide ikke er helt symmetrisk omkring snuden. Det får ham til at se lidt mere balladeagtig ud. :slight_smile:

:velkommen: herinde ! til dig og dine søde katte

:velkommen::velkommen::velkommen:

Jeg kan - på udstillinger - kendes på at jeg har en sort KatteGale t-shirt på med mit navn :slight_smile: Det gør det lidt nemmere for mig for jeg er en skovl til ansigter/navne og på den måde kan folk se hvem JEG er og så præsentere sig L

så altså… Sig ENDELIG hej til mig: