Splinterny og fresh!

:velkommen::velkommen::velkommen:
Et flot 3 kløver du har :hjerte:

STORT :velkommentilkg: fra mig også :wehu:

Hej Pernille og :velkommen: til kattegale

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Velkommen til Jer :smiley:

Jeg har selv to skovbamser, og udstiller også selv kastrat(er) :slight_smile:
Jeg kommer Lørdag til Fredericia - og er en lav tøs med rødligt kort hår med en MEGET høj og LANGhåret veninde med på slæb :smiley:
Kommer med min store Sølvmisser Hector, og du er velkommen til at komme og chitchatte , hvis du kan finde mig :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;817924]Dejlige billeder - tak. Alle katte er dejlige, men for mig er der er ikke meget, der slår sådan en stor rød-hvid hankat. :D[/QUOTE]Dem er vi også ret glade for her i huset - hvor er han skøn!!!

Kære alle

Tusind tak for jeres varme velkomst herinde :slight_smile: Ikke mindst for roserne til mit skønne trekløver :hjerte:

Glæder mig til at sige hej til en del af jer i Fredericia - hvis i ser en stor trunte med røde briller, som vader forbi jer, så bliv ikke fornærmede over at jeg ikke siger hej. Jeg er forfærdelig til at huske hvem jeg skal hilse på og hvilke kendetegn de har :tihi:

Skal forresten have købt burgardiner i Fredericia - bliver spændende om jeg når det, inden udstillingen for alvor går i gang. Har SÅ svært ved at bestemme mig, så jeg står nok stadig ved burgardinstanden, når der er gået nogle timer :ups:

Næste projekt herhjemme er flytning. Jeg har fået tilbudt en 50kvm stor lejlighed med skøn altan, som jeg skal se på idag kl.16. Håber at den er skøn, og at der er plads til mine missere og kradsetræer. Bare jeg har et frimærke at sove på, så er jeg glad :thumbup: Men misserne skal bo godt :slight_smile:

Røde briller, den burde jeg kunne kende dig på :smiley:

Men velkommen herinde :velkommen: Håber du fortsat vil synes om det :slight_smile:
Hvordan gik det med lejligheden? Sådan lige nysgerrig, hvilken skole er det du arbejder på deroppe? :slight_smile:

Haha, ja - røde briller, og nu også rødt, kort sommerhår! :smiley:

Tak skal du have :slight_smile: Jeg valgte at sige nej tak til lejligheden. Den var dumt indrettet rummæssigt, og jeg kunne ikke se, hvordan jeg og misserne skulle kunne være der. Så jeg leder videre! Misserne er vigtige, så det skal være den helt rigtige lejlighed.
Jeg er også selv nysgerrig, så du spørger bare :wink: Jeg er tilknyttet Vejerslev Skole på Mors, hvor jeg har et fast skema på ca.10 timer og derudover er fast vikar. Det er ikke nemt at få arbejde i denne region :frowning:

[QUOTE=Pernille DL;821801]Haha, ja - røde briller, og nu også rødt, kort sommerhår! :smiley:

Tak skal du have :slight_smile: Jeg valgte at sige nej tak til lejligheden. Den var dumt indrettet rummæssigt, og jeg kunne ikke se, hvordan jeg og misserne skulle kunne være der. Så jeg leder videre! Misserne er vigtige, så det skal være den helt rigtige lejlighed.
Jeg er også selv nysgerrig, så du spørger bare :wink: Jeg er tilknyttet Vejerslev Skole på Mors, hvor jeg har et fast skema på ca.10 timer og derudover er fast vikar. Det er ikke nemt at få arbejde i denne region :([/QUOTE]

Det er endnu værre i Århus, tror jeg :frowning: Der er der ingen faste stillinger, kun tidsbegrænsede, og dem er der stort set ingen af, og der er et enormt antal der konkurrer om hver eneste stilling :frowning: (Min kæreste er pt arbejdsløs skolelærer)

Ah, ærgeligt med lejligheden. Bedre held næste gang :slight_smile: