Spørgsmål om grupperne

Dkkorat - Ja, jeg har i hvert fald en ved siden af rapporter-knappen :slight_smile:

enig knap kan vi desværre ikke klare - det er såvidt jeg ved aldrig blevet udviklet til grupperne - kun til forum

[quote=DK Nemador;510031]Ikke nu igen!!

Skal vi nu have en lang debat om hvem der tegner reglerne i grupperne? Og det er muligt dette er en generel debat, men jeg mener at vide hvorfor den er opstået.

Knus Gitte[/quote]

[quote=Wijelo;510686]Lad os nu ikke igen starte en diskussion om grupperne. :kryds:

Jeg tror på at administratorerne af disse godt kan holde justits, og som Birthe skriver så gælder Kattegales regler også grupperne. Lad nu det her ligge, istedet for igen at starte en stor debat.

Vi har været der :)[/quote]

Nu bliver jeg nødt til at spørge direkte - i hvilken tråd er grupperne og reglerne for dem diskuteret tidligere:? Admin-teamet mener åbenbart ikke det, siden reglerne for grupperne først er skrevet idag (så vidt jeg er orienteret) - så jeg vil gerne have et link til en tråd eller et indlæg, hvor dette emne menes at være blevet diskuteret:)
Nej, der er ikke brug for nogen videre debat - nu er reglerne for grupperne præciserede:)

[quote=dkkorat;510704]Nu bliver jeg nødt til at spørge direkte - i hvilken tråd er grupperne og reglerne for dem diskuteret tidligere:? Admin-teamet mener åbenbart ikke det, siden reglerne for grupperne først er skrevet idag (så vidt jeg er orienteret) - så jeg vil gerne have et link til en tråd eller et indlæg, hvor dette emne menes at være blevet diskuteret:)
Nej, der er ikke brug for nogen videre debat - nu er reglerne for grupperne præciserede:)[/quote]

Jeg mener det var i den kæmpe lange tråd, hvor der blev debatteret behovet for en lukket opdrætterdel på forum.

:ups: det er der da også:ups:

Hvad med mit spørgsmål? :hop: :slight_smile:

Har et par tillægsspørgsmål som jeg lige sender en pb om :slight_smile:

[quote=Wijelo;510686]Lad os nu ikke igen starte en diskussion om grupperne. :kryds:

Jeg tror på at administratorerne af disse godt kan holde justits, og som Birthe skriver så gælder Kattegales regler også grupperne. Lad nu det her ligge, istedet for igen at starte en stor debat.

Vi har været der :)[/quote]

Jeg kan nu ikke se, at der er noget som helst galt i, at grupperne bliver
diskuteret. Hvis ikke dkKorat havde startet tråden, var det måske ikke
blevet synliggjort, at der manglede regler :slight_smile:

Og som almindelig forumbruger er det altså lidt spøjst at være vidne til, at
der sker ting og sager i den “hemmelige del” - og at det får konsekvenser i
form af, at en bruger går, uden at man selv kan forholde sig til, hvordan
man opfatter konflikten. Pludselig har sagen kun en side - for det er jo
også svært bare at ignorere det, når nu en bruger er gået.

Det er jo ting, man ikke kunne diskutere tidligere, netop fordi der aldrig
havde været en lignende episode.

Jeg håber da, at brugeren på et tidspunkt får lyst til at vende tilbage, nu
hvor der er lavet regler for grupperne :slight_smile:

Det er muligt:), men den tråd er så lang og uoverskuelig og har så mange tangenter, så en evt diskussion om grupper og regler for disse - som egt ikke var hovedtemaet for tråden (eller var det:? jeg forstod aldrig helt meningen med den tråd:confused:) - er gået mig forbi:ups:

Var det ikke også den tråd, der gik “i stykker”, så man ikke kunne kom ind
og læse i den?

det burde du kunne - jeg kan både med min test bruger og som admin…

men der har vist været lidt bøvl med den knap… mener Birthe nævnte det på et tidspunkt

men jeg ved ikke helt hvorfor der skulle være noget galt :frowning:

Gitze - Øv hvor underligt. Der sker slet ikke noget når jeg trykker på den. Den hverken tænker eller noget :frowning:

[quote=Charlotte Oeh.;510713]Var det ikke også den tråd, der gik “i stykker”, så man ikke kunne kom ind
og læse i den?[/quote]

Nej, det var en anden tråd :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;510713]Var det ikke også den tråd, der gik “i stykker”, så man ikke kunne kom ind
og læse i den?[/quote]

Jeg husker mindst to tråde, der er “gået i stykker” - hvad de handlede om, husker jeg derimod ikke:høhø:

[quote=dkkorat;510704]Nu bliver jeg nødt til at spørge direkte - i hvilken tråd er grupperne og reglerne for dem diskuteret tidligere:? Admin-teamet mener åbenbart ikke det, siden reglerne for grupperne først er skrevet idag (så vidt jeg er orienteret) - så jeg vil gerne have et link til en tråd eller et indlæg, hvor dette emne menes at være blevet diskuteret:)
Nej, der er ikke brug for nogen videre debat - nu er reglerne for grupperne præciserede:)[/quote]

Det er denne tråd som jeg også gav dig et link til på chatten i går Camilla, da du efterspurgte den derinde: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=21920&highlight=lukket+gruppe

Det er muligt at søge i tråde, så mon ikke indlæggene du søger dukker op hvis du søger på ordet gruppe eller grupper i tråden.

[quote=DK Thomani;510721]Det er denne tråd som jeg også gav dig et link til på chatten i går Camilla, da du efterspurgte den derinde: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=21920&highlight=lukket+gruppe

Det er muligt at søge i tråde, så mon ikke indlæggene du søger dukker op hvis du søger på ordet gruppe eller grupper i tråden.[/quote]

Jeg er ikke enig i, at den tråd handler om grupperne og reglerne der for - men sådan definerer vi måske opdrættergruppe og opdrætterforum forskelligt:?:gruble:

Nå, men for mit vedkommende er denne tråd slut:) Jeg fik opklaret, hvad reglerne for en gruppe er:thumbup:

[quote=DK Thomani;510721]Det er denne tråd som jeg også gav dig et link til på chatten i går Camilla, da du efterspurgte den derinde: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=21920&highlight=lukket+gruppe

Det er muligt at søge i tråde, så mon ikke indlæggene du søger dukker op hvis du søger på ordet gruppe eller grupper i tråden.[/quote]

Det er vist den tråd, jeg tænkte på - jeg kan i hvert fald ikke åbne den :tihi:

Con meo: Ja Tale er sølv, Tavshed er guld, og når alt andet fejler så er Tale sølv og gaffatape guld - LOL

[quote=dkkorat;510730]Jeg er ikke enig i, at den tråd handler om grupperne og reglerne der for - men sådan definerer vi måske opdrættergruppe og opdrætterforum forskelligt:?:gruble:

Nå, men for mit vedkommende er denne tråd slut:) Jeg fik opklaret, hvad reglerne for en gruppe er:thumbup:[/quote]

Der bliver debatteret om muligheden for at lave en lukket opdrættergruppe i tråden, og også hvad reglerne er i grupperne.

[quote=Battlestar;510715]det burde du kunne - jeg kan både med min test bruger og som admin…

men der har vist været lidt bøvl med den knap… mener Birthe nævnte det på et tidspunkt

men jeg ved ikke helt hvorfor der skulle være noget galt :([/quote]

Den knap - “Rediger” i grupppe-trådene - har jeg aldrig oplevet virke. Jeg har villet bruge den mange gange, da jeg let kommer til at gentage mig selv, eller til at skrive for akademisk (uden alm. sproglig udpindning), men der sker intet, når jeg trykker på den. Ordet “redigér” bliver rødt, det er det hele :?

[quote=Con Meo;510642]Øhhh Gitte - skal det ikke være ok, at starte en tråd op ? hvis du har læste om det før, så gå da bare væk fra tråden, hvis du ikke har lyst til at være med.
Jeg anede ikke den har været der før, så jeg følger gerne med her på Korats tråd.

Og det er da fint, at du mener at vide hvorfor den er opstået! - det er vel fordi Korat gerne vil blive klogere :confused::trøste:

Hilsen Heidi, som mener rummelighed er en dyd[/quote]

Jo, selvfølgelig skal man kunne starte en tråd op :slight_smile:

Men nu lå der lige en chat forud for spørgsmålet, hvor lukkede gruppers berettigelse endnu engang blev diskuteret…og jeg så således at vi igen skulle igennem en lang debat.

Knus Gitte