Spørgsmål om katte

Hej mit navn er stefani og er ny her, men har et spørgsmål omkring katte, min kæreste har en kat der hedder Freja hun er over 1 år ved ikke helt præcis man har kendt hende siden hun var killing, og hun har en eller anden ting, men at rulle sin i min bh, men det er kun inden jeg får min mens faktisk nogle dage før, så har undret mig om hun kan lugte jeg er frugtbar? Eller hvad det hedder eller om det bare er en ting hun gør? Hun ligger normalt aldrig på tøj, hun rør ikke min svigermors bh’er (hun har ingen livmor hvorfor kan jeg ik husk men hun valgte at få den fjernet ihvertfald) så derfor tænkte jeg om katte kan det? Min egen kat derhjemme elsker også min lillesøsters bukser og bh’er, så tænkte om de kan det?

Jeps, hormoner er godt. Har også en kastrat pige som elsker armhuler, tshirts, trusser etc. Køn underordnet.

Adfæren blev dog knap så ekstatisk da hun blev kastrat.
Er din kærestes kat blevet ordnet ?

Nej min svigermor vil gerne have killinger med hende, så det er hun ikke, min egen er dog, og det er min svigermor der ikke har nogle livmor undskyld for min tekst kan misforståes :sweat_smile: så det var derfor jeg undrede mig