Spørgsmål om one.com

Jeg er blevet træt af at have 123-hjemmeside som min udbyder, og overvejer at skifte til one.com.

Er der nogen der anvender dem, og må jeg i så fald få lidt link til jeres sider :slight_smile:

Jeg bruger dem, men har lavet min hjemmeside helt fra bunden i Frontpage :wink:

http://mammarazzi.dk/

Jeg bruger også one.com og har efterhånden gjort det i mange år til både 1001 Kat og Gizzemissen.dk

Begge sider er opbygget fra bunden i Frontpage og trænger gevaldigt til en kærlig hånd, så hvis jeg ikke kan hitte ud af Frontpages efterfølger kigger jeg nok lidt nærmere på skabelonerne der ligger på one.com

Åhh ja den er så dejlig rolig at se på :slight_smile: Jeg komme ikke til at gøre det fra bunden, for det ved jeg simpelthen ikke en skid om :slight_smile:

Jeg benytter også One.com - Dog er min lavet i FontPage. Jeg er ikke tilfreds, men tag et kig her: Kimillafoto

Jeps, og jeg er glad for dem - Linket til min side er på mit banner

ja da
www.tukenja.dk

Jeg bruger One men har ogs selv lavet min hp i et andet program, det kan iøvrigt anbefales hvis man ikke ønsker at bruge skabeloner og samtidig er total computer dum :slight_smile:

Det hedder web page maker og kan dwonloades gratis hvis man vil prøve det. Tror det koster i omegnen af 450 kr. Hvis man ønsker at købe det.

Tak for alle jeres svar :slight_smile: Lige nu kan jeg slet ikke få lov aat gøre noget som helst derinde, så er da spændt om det kommer til at virke :slight_smile:

Jeg bruger dem også og er godt tilfreds.
Min hjemmeside er www.abyssinier.net - men jeg laver den i photoshop og lægger den ind i GoLive - det er det jeg kan :tihi:

Jeg brugte dem engang og fik rasende dårlig service…! jeg flyttede hurtigt til surftown hvor jeg aldrig har haft problemer…

Jeg har haft dem i mange år - aldrig oplevet siden har være nede.

Jeg har lavet min hjemmeside i Frontpage

www.sundisk.dk

Jeg her rigtig glad for one, og har aldrig haft problemer. Kun god service, og deres online chat hjælp har altid kunne løse de problemer jeg havde :slight_smile:

Min er lavet over en af deres skabeloner
www.eife.dk

Jeg har brugt dem i mange år, og været glad for det. Jeg har lavet hjemmesiden i deres skabelon. Du må gerne se den, men den har ikke været opdateret i årevis, så den er efterhånden noget gammeldags. :ups:
www.gyldenkaernes.dk