Spørgsmål om zooplus.de

Hej alle…
Jeg har i dag bestilt 2 kradsetræer hos zooplus, men der står ikk noget om hvor lang tid man kan regne med der går før man har varerne…
Nogen der ved hvor lang tid der typisk går?

Iøvrigt, hvor er det en fed side, så tak til dem der har anbefalet den…
Jeg blev jo helt forelsket i 2 kradsetræer, og ikke bare i et…
Så nu kan misserne godt glæde sig :slight_smile:

det varer normalt en uges tid før der bliver banket på din dør

Her plejer det at tage ca 4-5 dage

Okay så man er nødt til at være hjemme hver dag den næste uge?

hvis du ikke er hjemme får du en fragseddel som du ringer og aftaler nærmere med, evt at de må stille det, så intet problem der, nogle gange kommer det også med posten, så er det som afhentning af en hvilken som helst anden pakke.
Jeg har bestilt 4 kradsetræer og der gik ca 3 hverdage før første del var der, det andet kom efter 5 (Var ikke hjemme så det kommer mandag)

[quote=Heidi;210111]hvis du ikke er hjemme får du en fragseddel som du ringer og aftaler nærmere med, evt at de må stille det, så intet problem der, nogle gange kommer det også med posten, så er det som afhentning af en hvilken som helst anden pakke.
Jeg har bestilt 4 kradsetræer og der gik ca 3 hverdage før første del var der, det andet kom efter 5 (Var ikke hjemme så det kommer mandag)[/quote]

Okay smart… Jeg har barsel så jeg kan godt sørge for at være hjemme, men hvis det er en hel uge bliver det lidt kedeligt at sidde og vente :slight_smile:

ja, ellers hæng en seddel på postkassen at de må stille det, hvis du har et sted det kan stå.
så kan du også komme lidt ud en gang imellem uden at skulle være bundet derhjemme ;o)
Man får gerne en mail når det er sendt afsted fra tyskland

Der plejer at være track and trace på såvidt jeg husker - så ved du ca hvornår det er der…

[quote=Heidi;210119]ja, ellers hæng en seddel på postkassen at de må stille det, hvis du har et sted det kan stå.
så kan du også komme lidt ud en gang imellem uden at skulle være bundet derhjemme ;o)
Man får gerne en mail når det er sendt afsted fra tyskland[/quote]

Det har vi gjort flere gange, og gls-manden var også så flink at stille det, men en dag, da jeg kom hjem, netop som han var der, fortalte han, at de rent faktisk ikke bare må stille det, de kan risikere en fyring for at gøre det. Så man bør måske overveje, om man vil stille sin gls-mand i position til at risikere en fyring. Jeg ved godt, at de selv bestemmer osv, men alligevel :slight_smile:

Hvis man samtidig med sin bestilling under bemærkninger skriver “Må stilles ved døren”, må GLS godt gøre det.

Bortset fra det, kan man spare en del penge ved at bestille sine varer og betale via England og ikke Tyskland pga. kursen.

Nemlig. :thumbup: I bekræftelsesmailen fra Zooplus står et pakkenummer, og så kan man selv slå op på GLS’ hjemmeside hvor langt pakken er nået. :slight_smile:

den første ved jeg ikke om var posten eller gls der havde stillet, men jeg havde hængt en underskrevet seddel på postkassen, den havde de taget med, det må vel være det samme som en fuldmagt til at stille den, så burde de da ikke kunne komme i vanskeligheder for at have stillet den.

Man kan få sådan en “evighedsfuldmagt” hvis man bestiller den hos GLS.

Det er en kontrakt man underskriver og påfører hvor varerne må stilles og så modtager man genpart af kontrakten + et 9x13 cm klistermærke, som skal være at finde der hvor varerne skal stilles. Så stiller GLS jeres pakker til jer uden alt det der med sedler, ringen tilbage etc. etc…