Spørgsmål til udstilling den 9/10 april

Hej jeg har fået lov til at komme på katteudstilling i Fredericia d. 9. april.
Jeg har bare aldrig været på en før, så jeg lige nogle spørgsmål.:slight_smile:

  • hvad koster en billet for en gæst?
  • kan man bare komme, eller skal man bestille billet?
  • hvad kan jeg forvente på en udstilling?
    :?
    På forhånd tak:)

Ved denne udstilling koster det 60,- at komme ind. Synes ikke det plejer at være så dyrt, men denne gang er der også hunde, krybdyr, kaniner og hvad har vi. Du skal ikke bestille billet i forvejen. Den køber du bare når du kommer. Du kan forvente en masse dejlige kattedyr, en masse mennesker og en masse kattesnak :høhø:

Nogle katte må man gerne røre ved, hvis man spørger. Andre vil helst ikke have at man rør ved deres katte. Så spørg lige ejeren, inden du stikker fingrene ind til misserne :slight_smile:

Jeg håber også meget på at se forbi, når nu jeg ikke selv får katte med i weekenden.

Normalt er prisen en 30 kr, men da denne udstilling ligger i forbindelse med Vild med dyr messen - og man får adgang til hele området, så er det her lidt dyrere (de 60 kr) :slight_smile:

  • og du dukker bare op og køber en billet og så kan du nyde alle dyrene :smiley: Gælder både her og normalt

Mht katteudstillingen, så sidder kattene i deres bure eller hos ejeren, og ellers så er de oppe ved dommeren. Langt de fleste vil gerne fortælle og lade dig nusse med katten, men det er god kutyme lige at spørge/få lov først og ikke bare stikke fingrene ind i mellem tremmerne til katten :slight_smile:

Eva/Eife er inde på noget af det helt rigtige - især det med lige at spørge om lov først. Det kan være super-svært når man gæst bare ville pille/nusse ved alle de lækre katte. :hjerte: En anden ting er, at der med garanti er et par kattegale på udstillingen også. Jeg kommer i hvert fald selv med et styks skaldepande-killling (Sphynx) om lørdagen.

Jeg glæder mig i hvert fald til at komme i gang med at udstille igen. :rock:

[QUOTE=Maibrit;574422]Eva/Eife er inde på noget af det helt rigtige - især det med lige at spørge om lov først. Det kan være super-svært når man gæst bare ville pille/nusse ved alle de lækre katte. :hjerte: En anden ting er, at der med garanti er et par kattegale på udstillingen også. Jeg kommer i hvert fald selv med et styks skaldepande-killling (Sphynx) om lørdagen.

Jeg glæder mig i hvert fald til at komme i gang med at udstille igen. :rock:[/QUOTE]

Det kan jo være jeg møder dig. :høhø:
Jeg holder øje med nogle skaldepande-killinger:)

Ja du må også gerne komme over og hilse på Abasi.

Du er også velkommen til at komme og sige hej til os :slight_smile:

Vi skal udstille 2 skrigemarier … en af kærestens og en af svigermors…

en lillaticked Orientaler ved navn Honey og en Siameser ved navn Bellamis’ On the Rocks (Flap)

og de må også gerne klappes på, hvis du spørger :slight_smile:

Du er også velkommen til at hilse på Ares (Huskat) Jeg kommer begge dage med ham

Ja du kommer også bare forbi her :wink: Jeg har Athea (sort sølv tabby europé) med begge dage, og Diego (stor rød maine coon) med også om lørdagen. Og så har jeg skilt på toppen med DK Eife, så skulle da være til at finde :slight_smile:

Og jeg slutter mig til køen og siger kom bare forbi, jeg er afsted lørdag med Junior (stor blåtabby Maine Coon)…

Jeg har et par birmaer med - og vores korthårsbanditter, men det er nok begrænset hvor meget jeg kan fanges ved buret. Pyt - kattene er nu også det mest interessante at se på :slight_smile:
VH
Susanne

min siameser pige står også gerne til rådighed for nus

Og her kommer den typiske fra en perserudstiller…
Du er meget velkommen til at komme og nusse Brian - rød perser - når altså bedømmelserne er slut, og jeg er sikker på vi ikke skal mere den dag :slight_smile:

Min Korat vil helt sikkert meget gerne nusses :ok:

Uhhh det lyder hyggeligt. Jeg vil glæde mig til at nysse!! :smiley:

Du skal da også være velkommen til at komme forbi og nusse hos os - jeg går godt nok steward - men mon ikke jeg også nok skal være at finde nede ved buret :høhø:
jeg har nogle fancy guld burgardiner og der står: Neucoons sierre leone på, og så er der er sort tortie (med meget rødt) i buret :hjerte:
og så syntes jeg da også du skal komme ud i mainecoonklubbens stand (130) hvor der er flere af de store bamser og hvor vi også får besøg af et kuld :hjerte:
Se billeder af kattene der er i standen her :stuck_out_tongue:

Eva, jeg kommer over og nusser det fine mønster af Athea, hvis jeg må! :hjerte: Og selvfølgelig også Diego the Dude :klapper:

EDIT: Har nu fået læst resten af indlæggene, så jeg må vist også hellere gå en runde og se, hvor mange Kattegale, jeg kan finde. Kan da i hvert fald ikke gå glip af perser-Brian :stuck_out_tongue:

Kan se der kommer en del Kattegale jeg aldrig har mødt før, så kommer lige med lidt starthjælp til at finde mig - og jeg er kun i Fredericia lørdag :slight_smile:

Man skal kigge efter dette burgardin:

Med denne kat indeni:

Og dette skilt ovenpå buret:

Og hvis der ikke går noget helt galt i påklædningsplanerne, er jeg selv iført en pudderlilla tunika, sorte leggins, sandaler og måske en hvid blomst i det gulerodsfarvede hår - bare prik til mig…jeg går formentlig som sædvanlig i mine egne tanker :tihi:

Unnis bursæt burde være til at kende - og der vil jeg være at finde som udgangspunkt :slight_smile: