Spørgsmål ved rørende udstilling ved racekatten

Hejsa s I skønne katte glade artsfælder :wink:

Jeg har lige et sprøgsmål angående katte udstilling ved racekatten, jeg har ikke (så vidt jeg husker) prøvet at udstille ved dem før og har vidst ikke fået læst betingelsene for deltagelse grundigt nok igennem før jeg tilmeldte mig… anyway her kommer mit egentlige spørgsmål:

i min bekræftelses mail står der at - “Der skal forevises kryptorchidattest på fertile hankatte over 10 måneder”.

Vil det sige at man skal have lavet en krytorchidattest inden udstilling? i så fald hvor gammel må den attest så være?
eller er de stempler man har fra dyrlægen bag på stamtavlen med at de er testet fri for det, og navlebrok nok?

kan ikke huske at jeg før har skulle fremvise det til danske eller udlandske katteudstillinger

håber i kan hjælpe mig

mvh Hanna

Det skal der på alle FIFe udstillinger - såfremt katten er fertil. Hvis du kigger bag på stamtavlen er der et felt til dette formål som din dyrlæge skal stemple og underskrive. Den skal bare laves 1 gang og så er den i vinkel :slight_smile:

Mange tak for hjælpen :slight_smile: så er alt jo som det skal være pyh nåede lige at blive helt nervøs:p