Drengene var jo på deres første udstilling i går og det tog de begge i stiv pote
Jeg havde jo kreeret bursæt til dem begge, men når vi skulle til at sætte dem op på udstillingen, fik jeg lige en hjerneblødning … pinligt, pinligt, pinligt! … jeg havde lavet toppen til Bumles bur i et forkert mål :surrender1:
Sådan kan det gå, når man er træt og stresset … jeg er bare lykkelig for, at det var til eget brug og ikke til en kunde
Nåh, men først de omtalte bur …
Spotty hos dommeren … hun syntes han var rigtig fin, men for orientalsk af udseende til at være en ‘‘rigtig’’ huskat … og jeg er slet ikke uenig
En lille swing-om blev det også til
Moars dreng :love2:
Bumle var også hos en dommer, hun syntes han var fin og hun mente at han blev en stor kat … det er jeg ikke sikker på at hun har ret i, så lille og spinkel som han er
Andrea med Bumle (min kønne pige )
Spotty opdagede lige pludselig den hængehule, jeg havde syet til hans bur …
Ja - men trøst dig med Andrea - at du ikke kan gøre for det… Og omvendt, at du ligner din mor er jo en god ting. Hun er jo både en smuk, klog og dejlige kvinde…
[QUOTE=Barky;797401]Perfekt burgardin til Spotty…!!!
Og sikke nogen skønne drenge de altså er… [/QUOTE]
[QUOTE=Sannela;797219]Tak for kikket!!!
Det var godt nok nogle fine bursæt du har lavet…selv om jeg godt kan se, at Bumles var liiiidt for lille [/QUOTE]
[QUOTE=Lise H;797352]Det er en smart hængehule, du har lavet og den ser ud til at være et hit
Og sikke flotte burgardiner (selvom det ene ikke helt har målene)
Tak for nogle fine billeder af dine søde misser[/QUOTE]
Tak … jeg var SÅ stolt og tilfreds med mine kreationer, da jeg var færdig med begge sæt lørdag eftermiddag
Øv, hvor blev jeg bare ked af det, der hvor jeg opdagede fejlen … heldigvis har jeg masser af det stof, så kan sy en ny top til sættet