Spritnye billeder af mine tre banditter :)

Jeg havde besøg af en veninde og hendes kæreste igår, og de medbragte deres kameraer. Her er resultatet :slight_smile:

Håber at I bærer over med det store antal billeder!

Basse:

[QUOTE=Pernille DL;962609]Jeg havde besøg af en veninde og hendes kæreste igår, og de medbragte deres kameraer. Her er resultatet :slight_smile:

Håber at I bærer over med det store antal billeder!

Basse:

[/QUOTE]
Sikke en skøøøn Basse du har :hjerte:

Der er da kun 3 billeder af ham, så forstår ikke du undskylder for billedespam :tihi:

Lillemanden:

Dejlige billeder:wehuu:, men mangler der ikke en?:?

[ATTACH]69034[/ATTACH]

[ATTACH]69035[/ATTACH]

[ATTACH]69036[/ATTACH]

[ATTACH]69037[/ATTACH]

Zetti-pigen:

[QUOTE=DK Mammarazzi;962614]Sikke en skøøøn Basse du har :hjerte:

Der er da kun 3 billeder af ham, så forstår ikke du undskylder for billedespam :tihi:[/QUOTE]

Hihi - der var flere billeder på vej :smiley: Og mange tak - jeg synes også, at han er en dejlig Basse :hjerte:

Mange tak :slight_smile: Jo - hun var på vej :wink:

Sikke en basse :besvimer:
Han er da godt nok en smuk basse :love2:

Jow Jow de to andre der da fine også, men den røde basse tager prisen for mig. Sikke en smuksak.

Wauw! Er du da gal nogle gode billeder, men det er godt nok også nogle smukke banditter du har dig :slight_smile:

:hjerte:

Glæder mig til at møde dem igen :slight_smile:

[QUOTE=Kamilia;962631]Sikke en basse :besvimer:
Han er da godt nok en smuk basse :love2:

Jow Jow de to andre der da fine også, men den røde basse tager prisen for mig. Sikke en smuksak.[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: Enhver skal da ha’ sådan en stor rød bamse - han var den første skovkat, jeg faldt for :hjerte:

Mange tak, Elisabeth :slight_smile: Jeg synes også, at de er blevet rigtig gode. Mine øjne blev store, da jeg så alt det udstyr, de havde med!

Glæder mig til at møde dem igen :)[/QUOTE]

Tak og lige over, Thilde :slight_smile:

Skønne billeder af dejlige mislinger :ballonbamse::ballonbamse:

Zetti har godt nok en speciel farvefordeling - hun er helt vildt charmerende :wehuu::wehuu:

Smukke misser :hjerte: og rigtig gode billeder af dem!

Det er en flot flok du har :slight_smile:

Jeg er lidt vild med at Basse har grønne øjne, fremfor de standard kobberfarvede øjn som (de fleste) røde katte ellers har :slight_smile:

Flotte flotte katte alle tre, men Basse er da godt nok lige gangen ekstra lækker:wows::hjerte:

nøj hvor er de smukke :hjerte:

[QUOTE=Panthera;962717]Skønne billeder af dejlige mislinger :ballonbamse::ballonbamse:

Zetti har godt nok en speciel farvefordeling - hun er helt vildt charmerende :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Mange tak, Helle :slight_smile: Hehe, Zetti er en fin lille prinsesse - genert, men alligevel nysgerrig og kærlig :hjerte:

Mange tak, Jane :slight_smile: Jeg synes også, at billederne blev helt gode!

[QUOTE=DK Thomani;962737]Det er en flot flok du har :slight_smile:

Jeg er lidt vild med at Basse har grønne øjne, fremfor de standard kobberfarvede øjn som (de fleste) røde katte ellers har :)[/QUOTE]

Mange tak, Annie :slight_smile: Jeg elsker simpelthen den grønne farve, og jeg ville sådan ønske, at Lillemanden også fik grønne øjne (Det har hans smukke far), men det ser ikke sådan ud.

Mange tak, Ea :slight_smile: Hihi, jeg faldt også for ham med et brag! Basse er lige så speciel, som han er smuk, idet han må have slået hovedet rigtig mange gange som killing - han finder på de mærkeligste, skøreste og sjoveste, klodsede påhit, og bagefter står han bare stille med lidt åben, lyserød mund og kigger på én :smiley: :hjerte:

Mange tak, Rumle :slight_smile: Jeg holder utrolig meget af dem alle tre :slight_smile:

:uha: Sikke nogen billeder…! W A U W!

Og :besvimer: nogen smukke katte!!

:surrender1::inlove::surrender1::inlove::surrender1:

Du har tre fantastisk flotte katte :hjerte::hjerte::hjerte: - og billederne er bare smadder gode. :smiley:

Hvor er det nogle gode billeder af nogle yderst fine katte :slight_smile: