Ssssscccchhhh

Stille, du skræmmer fuglene væk mor…:uha:

Der er lige lagt nyt foder i fuglehuset og det nyder misserne.

Ja vi kalder det at komme nye batterier i fjernbetjeningen.
Det er jo næsten som et fjernsyn for kattene, de elsker at sidde der og kigge fugle og sige mærkelige lyde, ja sådan lidt kortslutningslyde faktisk:høhø:
Hilsen Lisbeth

Nej da, for nogle dejlige billeder af nogle af dine smukke katte.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kan ikke lade være med at more mig lidt over, at alle undtagen én kigger på dig med store øjne.

Hvem er det, der ignorer dig så groft?

-LOL-LOL-LOL

:klapper: Fantastisk! Live TV for katte.

Haha, hvor er de bare søde!

Ihh de er altså herlige de små misser :smiley:

Så har du da lidt katte fri, når de nyder det live tv der :smiley: Også kommer det ikke engang penge :smiley:

[quote=Eva;515663]Nej da, for nogle dejlige billeder af nogle af dine smukke katte.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kan ikke lade være med at more mig lidt over, at alle undtagen én kigger på dig med store øjne.

Hvem er det, der ignorer dig så groft?

-LOL-LOL-LOL[/quote]

Hi hi, ja det er Josephine som havde så travlt med en meget slap solsort som sad derude og hang, den har nok frosset meget i nat.
Josephine har nok drømt om hvordan sådan en smager i skysovs :høhø:
så hun hørte ikke at jeg sagde MISSERNE…

[quote=Lotte;515667]Ihh de er altså herlige de små misser :smiley:

Så har du da lidt katte fri, når de nyder det live tv der :smiley: Også kommer det ikke engang penge :D[/quote]

Næ men det koster solsikkefrø for at virke :høhø:

:høhø: der må være rift om pladserne

Sikke herlige billeder.
De ser altså lidt fornærmede ud på det første billede :tihi:

åhhh :wehuu: skønne billeder, at ret så smukke og dejlige katte…

[quote=DortheM;515676]Sikke herlige billeder.
De ser altså lidt fornærmede ud på det første billede :tihi:[/quote]

Ja, jeg forstyrrede dem ved at sige… MISSERNE…:høhø:

Hvor er det nogen herlige billeder, men hvorfor har den anden sidste kat ingen hale:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg er helt solgt, især den “lille” ko-katte mis - så kender vi dig igen:tihi:

[quote=Leopolds mor;515680]Hvor er det nogen herlige billeder, men hvorfor har den anden sidste kat ingen hale:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

Jeg har lige tjekket og den er der endnu, hun må sidde på den :tihi:

Sikke en masse fine missere :hjertehop:
Det må være rigtig god underholdning med et fuglehus :tihi:

Enig med alle de andre - skønne billeder! :smiley:
Og den sort/hvide mis er fantastisk flot!

VIDunderligt billede. :ok:
Vores køkkenvindue ligner dit, blot er det lidt mere sort :tihi:

Selv en musvåge var på plads i fjernsynet lige før. Jøsses det er en stor pips. Da den lettede blev et par af misserne også lidt skræmte og dukkede sigl
Jeg har lige fyldt op med fuglefrø og når gemalen kommer hjem skal der hænges nye fedtkugler op.

Sjovt…nogle sidder og gnækker (pipserlyden) og andre sidder bare og nærmest går i stå mens de bare kigger og kigger.
Ouna og Habibi (datter og mormis) opfører sig FULDSTÆNDIGT ens…der er genetik i mangt og meget

[quote=kamikaze;515695]VIDunderligt billede. :ok:
Vores køkkenvindue ligner dit, blot er det lidt mere sort :tihi:

Selv en musvåge var på plads i fjernsynet lige før. Jøsses det er en stor pips. Da den lettede blev et par af misserne også lidt skræmte og dukkede sigl
Jeg har lige fyldt op med fuglefrø og når gemalen kommer hjem skal der hænges nye fedtkugler op.

Sjovt…nogle sidder og gnækker (pipserlyden) og andre sidder bare og nærmest går i stå mens de bare kigger og kigger.
Ouna og Habibi (datter og mormis) opfører sig FULDSTÆNDIGT ens…der er genetik i mangt og meget[/quote]

Ja det er sjovt med de der lyde de kommer med:tihi:
Misserne siger at de gerne ville have en musvåge på besøg her også, men det har vi desværre ikke set.
Jeg kan se at batterierne er ved at være brugt allerede, pipperne har allerede spist op så vi må fylde nye batterier på igen :slight_smile: De er godt nok sultne de stakkels fugle.

Sikke nogen herlige billeder…!!

Der er desværre ikke meget fuglekiggeri her fra 2 sal. Men lidt bliver det til, og ellers så er sne-fnug altså også helt fine at “gnække” af syns Teddy. :høhø:

[quote=Barky;515925]Sikke nogen herlige billeder…!!

Der er desværre ikke meget fuglekiggeri her fra 2 sal. Men lidt bliver det til, og ellers så er sne-fnug altså også helt fine at “gnække” af syns Teddy. :høhø:[/quote]

Nej jeg kan godt se at det bliver svært at finde et fuglehus som kan nå op til anden sal.:høhø:

Men snefnug er nu også gode, dem kigger de også efter her.:slight_smile: