Stafet fra Sjælland - Vamdrup

Jeg har købt nogle legeskinner fra Helene C til misserne :slight_smile:

Er der nogle, der kan hjælpe med at bringe dem til Vamdrup :?

Vi skal til Vamdrup om søndagen, men kommer ikke lige omkring Hørsholm inden.
Så hvis nogen kan få tingene i nærheden af os, tager vi dem med resten af vejen.

Tusind tak Pia :slight_smile:

Nogle der skal forbi Pia så :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1115236]Tusind tak Pia :slight_smile:

Nogle der skal forbi Pia så :)[/QUOTE]

Man kommer ikke “lige forbi” Pia :surrender1: Det er en mindre dagsrejse :blegne:

Sorry, nu skal jeg nok blande mig udenom :ups:

Jeg kan godt tage den med til Vamdrup, for jeg skal alligevel have en mappe fra Helene. Så hvis den kan pakkes så kompakt, som muligt, så bliver den nem at have med. Jeg er der kun om søndagen, men Camilla (Dkkorat) og AnnK er der allerede om lørdagen og de har min baggage med i bussen. :slight_smile:

Ih tusind tak Marie :slight_smile:
Det skriver jeg fluks til Helene :slight_smile:

Marie, der skal muligvis også andre ting med til Vamdrup hvis du har mulighed for det, nogle mapper jeg har på bestilling.

Ja. :slight_smile:

:tihi: har lige skrevet besked til dig

Tak skal du have :slight_smile:

Mit bur er nemt at genkende om søndagen, for det er et lilla burgardin med blå badeænder i og på buret… :tihi:

Det bliver højst sandsynligt også søndag, jeg kommer :slight_smile:

YaY jeg skal pille på badeand med pels på :wehuu:

Det er en badeand med lyd på. :tihi:

De mapper, jeg har bestilt når ikke herhjem hvis de først kommer til Vamdrup om søndagen, for jeg tager kun lørdag på den udstilling :slight_smile:
Så jeg må nok vente lidt længere - måske til WS :tihi:

[QUOTE=ThildeL;1115399]De mapper, jeg har bestilt når ikke herhjem hvis de først kommer til Vamdrup om søndagen, for jeg tager kun lørdag på den udstilling :slight_smile:
Så jeg må nok vente lidt længere - måske til WS :tihi:[/QUOTE]

Okay…

Ja medmindre der er nogen der kan have dem med fra Tune.

[QUOTE=ThildeL;1115399]De mapper, jeg har bestilt når ikke herhjem hvis de først kommer til Vamdrup om søndagen, for jeg tager kun lørdag på den udstilling :slight_smile:
Så jeg må nok vente lidt længere - måske til WS :tihi:[/QUOTE]
Jamen Marie skriver længere oppe, at Ann K har hendes ting med allerede om lørdagen :slight_smile:

fniser

Har du den smukke Amina med - hende vil jeg såååå gerne have fingrerne i! :slight_smile:

Nja… det er nu ikke mig som sådan…
Men jeg kan forstå at Maries ting bliver lagt i Camillas showbus og taget med allerede fredag, når vi kører fra Kbh.
Hvilket giver god mening, da Marie jo så slipper for at slæbe på ret meget andet end Fanni, når hun tager afsted lørdag :slight_smile: