Stafet-hjælp :)

Hej alle :slight_smile:

På et tidspunkt købte jeg nogle dvd’er af en herinde, som Pia Robdrup gerne ville tage med for mig. Skæbnen ville så bare, at vi begge glemte, at jeg skulle have dem i Brædstrup :tihi:

Er der nogen herinde, som skal til Køge/Strøby/Korsør, og som også skal til Hedensted/FD Diplomopdrætterkursus i Brædstrup - og som vil agere bybud? :slight_smile:

Hvis det kan leveres på FD´s plenarforsamling, så tager jeg hjertens gerne med til Hedensted :slight_smile:
VH
Susanne

Prøv at spørge Sanne Wibroe? Hun skal til Korsøri hvert fald :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1150058]Hvis det kan leveres på FD´s plenarforsamling, så tager jeg hjertens gerne med til Hedensted :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak, Susanne :slight_smile: Hvor og hvornår er det? Google er ikke min ven idag :wink:

Det er altid sidste søndag i februar, og Lars og Marianne Seifert-Thorsen har i forvejen lidt småting med, og Marianne nævnte faktisk at jeg roligt kunne shoppe videre, der er plads i bagagerummet endnu :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1150071]Det er altid sidste søndag i februar, og Lars og Marianne Seifert-Thorsen har i forvejen lidt småting med, og Marianne nævnte faktisk at jeg roligt kunne shoppe videre, der er plads i bagagerummet endnu :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Super!
Og Hvor er det? :slight_smile:

Jeg skal til køge i weekenden, hvis der, og vil gerne tage dem med hjem til dig…

Tusinde mange tak, Kia - det kunne være super dejligt :smiley: ! Jeg giver lige Pia R besked - Hun har skovkat lige som jeg :slight_smile:

Super, så skal jeg nok tage dem med hjem til dig fra køge også enten til jyraks GF eller Hedensted