Stafet ''Lift til 3 senge fra GF''

Ved ikke om det er korrekt postet :ups: for fragt af ting.

Har bestilt 3 senge fra Hittekat og hvis nogle kommer oppe
fra Nord og evt. kunne tage dem med hjem ville det være lækkert.

Kommer fra Brovst så gerne Aabybro område :thumbup:

Hvor befinder sengene sig nu:? Jeg kan evt have dem med fra Sjælland til Asferg på lørdag, hvis de kan komme nærmere på Kbh end Næstved inden da.

Alt er i Jylland, så jeg tror ikke rigtig at du kan hjælpe med meget Camilla :slight_smile:

Hvis det allerede er i Jylland, må en anden hjælpe til :slight_smile:

jeg hører lige hende jeg kører med, om vi har plads i bilen :slight_smile: så kan de i hvert fald måske komme til Aalborg Ø :slight_smile:

og fra Aalborg Ø kan de komme til Åbybro, der bor min datter og jeg kommer derop med jævne mellemrum :slight_smile:

Noget tyder på jeg godt kan rubbe neglene og få syet sengene til på lørdag:patchwork:

:thumbup: Det ville være perfekt hvis det kunne komme helt til Aabybro :kryds:

Pia giv endelig lyd om du kan have det med til Aalborg og Sugieh super
du så kunne tage dem der fra.

De skal nok komme med til Aalborg - no worries :slight_smile: (om jeg så skal sidde på dem hele vejen hjem :stuck_out_tongue: )

:tihi: Super

Så får du i hvert tilfælde IKKE siddesår :rundtosset:

Siger du min bil er så hård at sidde i, at den giver sår på måsen :venter:

hmm sådan husker jeg den heldigvis ikke :smiley:

men det kna da være jeg skal låne en af nullerputterne og sidde på under GF - med min lænd kunne det sikkert være god trykaflastning :stuck_out_tongue: :høhø:

Ellers kan jeg sagtens tage dem med til Sulsted, skulle der blive pladsmangel i bilen:høhø:
Marina

Nej da…jeg siger at sidder man på 3 nullerputsenge sidder man bløøøødt. Desuden er det ikke almindelige sæder i din bil, eller burde ikke være det, men der i mod katapultsæder, men den fart du kommer hen over asfalten på:tihi: