Stafet - Pladevat til Hittekat

Hej med jer :slight_smile:

Jeg har en rulle pladevat liggende, som jeg skal have over til hittekat/Brita, så der kan blive produceret en maaaasse nullerputter til en maaaasse misser :høhø: Mon vi kan arrangere en stafet? :slight_smile:

Den befinder sig i Roskilde centrum. Det er ikke noget der haster, så måske det kan lade sig gøre i forbindelse med en udstilling på et tidspunkt :slight_smile:

Tusind tak Simone…så kan jeg sy nullerputsenge og udgifterne bliver KUN den bette smule tråd der skal bruges, fordi jeg har en del gratis-stof liggende. JUBLE et fedt hittemisse-overskud. Hvis nogen skal bare nogenlunde i nærheden kan jeg godt mødes med dem, dog ikke hvornår det skal være fordi jeg er på arbejde en del pt. Men jeg har trods alt fri på lørdag og søndag og også næste week end, men hverdagene er godt nok booked op med arbejde. Jøsses, hvor er det godt jeg elsker mit arbejde, for det er af og til i vejen:tihi:

Hvis det kan komme til Odense inden mandag, skal jeg nordpå i næste uge, og så kan jeg smide det af hos Lykke i Randers. Derfra er det måske lidt nemmere at få det videre? Ja, jeg har godt nok ikke spurgt Lykke, om det må ligge ved hende… :ups:

Det kommer an på, om Brita snartligt byder på kaffe og kattenus :tihi:

Det ved jeg ikke om jeg tør love lige nu, for jeg er alt for meget på arbejde. Vi har jo ferietider og jeg har sindsygt mange timer og vagter. Men jo nærmere det kommer desto bedre, så finder vi ud af det

Vi kan bare ikke så nemt stille det væk udover på baggangen (hvor det ikke må stå) og stoler simpelthen ikke på, at de ikke vil forsøge at flænse eller æde det :dokdok:

Nej, men vi ved jo heller ikke engang, om det kan komme til Odense. Det skal selvfølgelig ikke være et problem for jer. Det var også meget letsindigt af mig at love jer ud på den måde :høhø:

Jeg har ferie - men hvis jeg er hjemme, den dag du kører nordpå, kan vi mødes ude ved motorvejen her i Skanderborg - og så får jeg det kørt til Galten Bibliotek. Giv lige et praj, når du ved, hvornår du kører nordpå.

Hvis det går helt galt fra Sjælland så sig til . Er på sjælland flere gange om ugen med lastbilen .

Ja, det skal jeg nok. Men selvfølgelig skal vi lige først finde ud af, om det overhovedet kan komme til Odense.

Ellers så spørg evt. Lise Hmm? :slight_smile:

Hvor er i søde og hjælpsomme alle sammen. Tusind tak

Køre til Sjælland i morgen tidelig kl 04 00 . Hvis i kommer i tanke om jeg skal hjælpe er jeg på mail [email protected].

Jeg ved jeg skal havde København K og Skovlunde i morgen . Ved ikke hvad mit retur gods er i nu , men til Jylland kommer jeg .

[QUOTE=hmm;1251144]Køre til Sjælland i morgen tidelig kl 04 00 . Hvis i kommer i tanke om jeg skal hjælpe er jeg på mail [email protected].

Jeg ved jeg skal havde København K og Skovlunde i morgen . Ved ikke hvad mit retur gods er i nu , men til Jylland kommer jeg .[/QUOTE]

Jeg tænker, det er bedst at vente på, at Simone kommer på banen, eftersom det er hende, der har vattet :slight_smile: Så kan hun finde ud af, om hun kan bruge tilbudet.

I er så søde og hjælpsomme :tak:

Jeg havde ikke lige regnet med at der kunne arrangeres transport så hurtigt. Vi står og skal på en lille ferietur på torsdag og skal nå en helt masse inden, så jeg kan faktisk ikke lige overskue at skulle passe det her ind i mellem :ups:

Jeg tænker, der må komme en udstilling i Jylland engang, hvor vattet kan komme med på tur…?

Men tusind tak for alle tilbuddene :slight_smile: