Stafet Ryomgård - Vamdrup

Jeg har kig på noget, der er til salg i den blå avis, men desværre er det ret langt fra mig. Hun har skrevet noget om, at hvis jeg kunne hente det i dag, kunne jeg få et godt tilbud, men jeg har ikke mulighed for at køre til Ryomgård i dag, da der er 2 ½ timers kørsel hver vej, og mine drenge skal i skole i morgen :frowning:

Det behøver ikke nødvendigvis at være i dag, at det bliver afhentet, for jeg kan måske få en anden aftale i stand med hende :slight_smile:

Hvis nogen kan/vil hjælpe, ville jeg blive meget glad :slight_smile:

Det skal siges, at det fylder en smule :ups:

Hvad er det helt nøjagtigt? Jeg har kolleger i Ryomgård, men hvis det er sådan noget gigastort kan jeg nok ikke være bekendt at spørge dem…

Jeg kan også sagtens hente det til dig i Ryomgård, er ikke langt derfra og kan så fragte det til Lisbeth, men det kommer jo an på hvor meget det fylder :slight_smile:

Det er et hundebur på 73 cm. lang, 53 cm. bred og 63 cm. høj, sådan cirka :ups:

Så det fylder jo lidt, da det desværre ikke kan klappes sammen :ups:

Hvis bare jeg kunne få det hjem til Lisbeth, så kunne jeg hente det der d. 6., hvor vi skal til Skejby. Jeg har jo truet hende med at se forbi :ups:

Jeg trækker lige den her op igen :slight_smile:

Hvis du kan organiser at jeg kan hente det Søndag så kan jeg tage det med og aflevere det hos Lisbeth omkring kl 13.30 mandag. Jeg forventer dog at der er betalt for det inden så jeg ikke skal lægge penge ud :slight_smile:

og jeg skal gerne ta’ imod det mandag morgen (!) :wink:

Jeg skal lige have kontaktet sælger igen :slight_smile:

Vi har måtte omprioritere. Det sker jo :slight_smile: