Jeg havde købt 96 dåser Hill’s Prescription Diet j/d på medinanimal…de skulle være gode, hvis katten har gigt…og det har Knirke jo.
Men…nu har hun fået konstateret nedsat nyrefunktion og skal fremover kun have Hill’s k/d og RC Renal med tun, som hun heldigvis godt kan lide.
Jeg har derfor 80 dåser j/d jeg ikke kan bruge…og som jeg har foræret væk til en kattegal…men foderet står hos mig i Aalborg og det skal til “lige udenfor Assens” på Fyn.
Er det muligt, at man kan finde en stafet…er der kattegale, der kan hjælpe?
Det er min dejlige Whiskey, der har fået konstateret gigt i sine forpoter :S og dermed ham/mig, der skal have foderet fra Sim-Sim.
Skulle der være en venlig person, vil være stafet … til et eller andet sted her på fyn, så hører jeg gerne fra dig
Vi har gjort en masse for at hjælpe Whiskey. Senest har han fået 10 gange laserterapibehandlinger hos vores dyrlæge.
Det har givet ham lindring, og fremover skal han have en behandling hver 3. uge, eller efter behov.
Sådan ser det ud, når han får sine behandlinger:
Som I kan se, ligger han stille og roligt og nyder den svage varme fra lysbølgerne :love2:
Han er ski da sød iført de små briller, der skal beskytte hans øjne mod lyset.
Både dyrlægen og jeg bærer også beskyttelsesbriller under hans behandlinger.
Gitte, hvor er det pænt af dig at tilbyde at tage det med til Nr. Åby Jeg komme til udstillingen med Felina, så det ville passe fint. Dvs. jeg siger ja tak.
Dog … hvis der er en stafet, der kører tidligere end 22. juni, så slår jeg nok til dér, men så hører du selvfølgelig fra mig :cool2:
Hanne…jeg sidder lige og tænker på at Luise holder jo killingenus…engang i maj, tror jeg det var. Hvis Trekkie kommer der…så kan hun måske tage det med toget og så smide det af på en perron, enten Middelfart eller Odense…og så kunne du måske hente det der…
Whiskey NYDER at få de varme stråler på sine poter.
På billedet holder jeg blot ved hans knæled, for at hjælpe ham med at holde benet strakt, så dyrlægen bedre kan komme til.
Man kan selvfølgelig ikke se det på billedet, men han lå og små-bokser med sine poter under behandlingerne
Måske skulle jeg oprette en tråd om Whiskeys behandlinger - for at dele viden/erfaringer.
Det ville da være en god idé Hanne…jeg skal lige have undersøgt hvad det er for noget…og så prøve det på Knirke…men hun skal stadig have sin Metacam+Canosan+oliepille…Jeg tør ikke eksperimentere med at tage medicinen fra hende.
Jeg vil gerne ta’ det med fra Aaborg og sydpå. MEN… jeg har ferie i denne/næste uge, og jeg ved faktisk ikke lige hvor jeg skal hen næste weekend hvor min ferie er slut for en kort bemærkning. Men HVIS jeg skal nordpå og det kan vente til weekenden, så skal jeg gerne bringe det med nedad