Prøver lige om jeg kan være heldig at finde en stafet herinde.
Jeg har et lille kradserør af sisal jeg har solgt til en i Broager. Nu er problemet så at få det i den rigtige retning.
Jeg bor i Randers og røret skal enten ned til Gråsten/Broager-området eller alternativt (hvis det kan nås) til Skejby Sygehus tirsdag ell. tidligt onsdag i denne uge.
Værdien af røret er så lille at det hverken kan betale sig at sende eller køre til Århus med det uden andet ærinde.
Så hvis nogen nu tilfældigvis skulle i den retning - enten den korte tur i denne uge eller den lange derefter, hører jeg gerne fra vedkommende.
Hvor stort er det? Jeg kører jo med tog fra Aalborg til Århus onsdag og torsdag så hvis det ikke er kæmpe gigantisk så kan jeg ta det med hvis det bringes og hentes til stationerne
Det er på størrelse med sådan en gammeldags muffedisse. Kan ikke lige hitte mit målebånd, men det er ikke større end at det kan klemmes i en stor bærepose.
[QUOTE=Blitz;1051805]Torsdag tar jeg toget kl. 6 fra Aalborg, så altså kl. 7.20 i Århus og er det 6-nogen og halvtreds i Randers?
Onsdag, imorgen, er det noget mere humant og kl. 12 fra Aalborg, 13.20 ankomst i Århus
Jamen, så kan jeg sikkert godt ha det med i toget hvis nogen af tidspunkterne passer[/QUOTE]
Sådan lige umiddelbart lyder onsdagstidspunktet udmærket i min ende - hvis jeg kan lokke min far omkring banegården (har selv en aftale på det tidspunkt). Så er det med hvad der passer Trekkie - og køber - bedst i den anden ende.
Kunne jo lige starte med at forsøge at lokke min far herud og hente røret
Nu befinder røret sig i hvert fald hos min far der har sagt ok til at køre på banegården med det - han vil dog gerne have en sms om hvilken dør/vogn han skal sigte mod når han nu ikke ved hvem han skal se efter. Kan sende en PB med hans mobilnummer hvis det bliver til noget?
Det passer fint med mig imorgen. Toget er i Randers 12.48. Jeg sidder altid i stillezonen, og det plejer at være den foreste vogn, men send mig hans nummer i PB så sender jeg en sms når jeg sidder på toget.
Trekkie: Skal jeg bare komme ud foran med den, parkeringspladsen til højre når man går ud af bygningen?
Forresten kan man normalt let finde stillezonen fordi den støder op til DSB1. Og DSB 1 er der hvor der er en gul stribe uden på vognen Altid det ulige vognnummer
[QUOTE=Blitz;1052005]Det passer fint med mig imorgen. Toget er i Randers 12.48. Jeg sidder altid i stillezonen, og det plejer at være den foreste vogn, men send mig hans nummer i PB så sender jeg en sms når jeg sidder på toget.
Trekkie: Skal jeg bare komme ud foran med den, parkeringspladsen til højre når man går ud af bygningen?[/QUOTE]
hov jeg havde lige overset den her Jeg sdkal nok være i forhallen ved trappen til hvadend det nu er for et spor I kommer ind på
Jeg har sort tøj og en sort kasket med Jernbanemuseet på