Stakkels katte

Har lige læst dette, stakkels katte.

http://www.inges-kattehjem.dk/#Kattehjemmet_i_Odense_braendt

Det var synd…

men 4 katte ud af de 5 blev reddet - tusind tak til de mennesker det trodsede flammerne for at redde misserne :slight_smile:

Øvs og så pga fyrværkeri…:prut:

Her har man både lyst til at græde af glæde over de reddede katte og de mennesker der så heroisk reddede dem, og frustration over den lille stakkel der måtte lade livet.

Hvor er det dog pisse tragisk…

Hold da op ! Hatten TOTAL af i KÆMPE respekt for de mennesker som gik ind efter de katte og reddede dem ud! SÅDAN!

Det luner mit hjerte at kun en døde i flammerne!

De er dette års første helte - de mennesker!

MVH

Ja det er er bare Så trist, godt at de fleste af misserne kom ud

Stakkels små missere, men hvor er det dog dejligt at læse at der er så mange mennesker der er villige til at trodse farer pga dyrene, det varmer da trods at det er noget møg med kattehjemmet og den ene kat der døde.

Jeg ved der findes de der tapperhedsmedaljer hvis man redder mennesker. En af mine venners far fik sådan en fordi en gammel dame faldt i havnen og han sprang i og reddede hende op.

Findes der sådan noget til mennesker der redder dyr? Hvis ikke så burde der. Så burde dyrenes værn eller beskyttelse eller hvad pokker de hedder alle sammen lave sådan en tapperhedsting eller æresmedlemsting.

Jeg ville selv have gjort det - men tænk over det - hvor mange ville potentielt sætte deres liv på spil på grund af “dumme” dyr?