Stakkels Xena

Så er vores Betterøv blevet en stor teenager pige.
Hun har lige fået høvl af både Hans Otto og Pippi. Lige de to plejer at være de roligste i flokken, så den bette må godt nok have været meget fræk, siden de begge to sætter hende på plads.
Xena har indtil idag kunnet komme godt afsted med at lave de værste unoder, men jeg skal hilse og sige den tid er forbi.
Først var hun så fræk at gå ind foran Otto og begynde at spise hans mad. Han gav hende et par flade, men det hjalp ikke, hun gjorde det bare igen. Så trak gamle Otto i arbejdstøjet og Betterøv fik en omgang klø. Med krum ryg og hvæs fik hun besked på at forsvinde og havde det kunnet lade sig gøre, så var Xena gået i et med gulvet.
Lidt efter var de gal igen, men denne gang var det Pippi det gik ud over. Jeg ved ikke hvad Xena lavede, men jeg så noget jeg aldrig før har set. Pippi gav Xena en ordentlig røvfuld. Hun blev ved indtil Xena fandt ud af det nok var bedst at overgive sig. Jeg havde aldrig troet jeg skulle opleve Pippi på denne måde, men hvor er jeg glad for at se hun kan sætte grænser, for hun er ind imellem alt alt for rar.
Betterøv er forsvundet ud i kattegården, mens hun skulede efter både Otto og Pippi:)
Knus Elin

Med det kendskab jeg har til teenagetøser, så smækkede hun kattelemmen efter sig på vej derud :rock::rock::rock:

Kære Xena

Nu kommer Helle snart og redder dig - men husk - ingen kan leve på killingefripas for evigt…

[quote=lenschow;180059]Kære Xena

Nu kommer Helle snart og redder dig - men husk - ingen kan leve på killingefripas for evigt…[/quote]

Ja prøv du at overbevise hende om det. Lige nu ligger hun og surmuler på den øverste hylde på kradsetræet-høhø-høhø
Knus Elin

-what-what

Stakkels lille Xena-pige… sådan at få dobbelttæv.

Men der er bare visse ting, man ikke må - og jeg er næsten sikker på, at du har lært det nu.

:wehuu:

Jeg kan se dig for mig, Xena… ligge og surmule… :hjerte::hjerte:… skynd dig hen til Mogens-far og giv din sutteklud en extra tur og fortæl det hele til den… det hjælper på din sårede stolthed, siger Tante Therese

-engel

Jamen sådan er det at være teenager, det er jeg sikker på både Bitten og min datter Henriette vil skrive under på :tihi:

Stakkels Xena, det er ikke sådanne med de store søskende i familien når de tror de skal bestemme alt :thumbdown: