Staklen mangler en seng

Så må nøjes med det rod jeg lavede da jeg gravede en kasse op efter min usb key(som stadig er væk :ked:)

Sover mageligt eller noget

Et undskyldende udtryk som Fjummer gør det bedst

(jo hun HAR rigeligt med senge bare ikke lige på gulvet for dem pisser hun på. Så hun må op i vindueskarme osv for at finde en seng)

:tihi::tihi::tihi: hold hvor er hun herlig.

Sikke en dejlig kat :slight_smile:
men pu ha jeg ture godt nok ikke lade nogen af mine misser være i nærheden af nogen ledninger de ville bare bide dem i 1000 små stykker :tihi:

[quote=Sofiebo;377223]Sikke en dejlig kat :slight_smile:
men pu ha jeg ture godt nok ikke lade nogen af mine misser være i nærheden af nogen ledninger de ville bare bide dem i 1000 små stykker :tihi:[/quote]

-what Vildt jeg har 4 katte og 5 ildere ikke en eneste bider i ledninger :yah:

Vores 9 katte bider altså heller ikke i ledninger. Det er kun bittesmå killinger, der kan finde på det…

hehe :tihi:det er nu også mest små ledninger så som lednininger til mobilen der er i faresonen tror det er min syvende opmobil oplader jeg har nu, da de banditer bare ikke kan lade den være i fred:thumbdown:

G jeg havde haft ildere i 5 år, uden en eneste ledning tygget i… Får en kat, der så på 4-5 mdr æder sig igennem 5 opladere! Og så holdt han lige pause i et stykke tid, før han kastede sig over ledningen til min mus og tastatur… Begge røg samme aften… -.-’

Åh, min søde lille Fjummergøj :inlove:

Godt du skrev at hun havde senge, ellers var jeg nok kommet efter dig :høhø:

Sikke en lækker krammebamse :love:

Du bliver nødt til at bevise at hun har senge, der må jo mangle noget når hun lægger sig oven i en rede af ledninger :venter: :tihi:

Min usb key er stadig væk men skal se om jeg kan finde den ellers må jeg låne den andne pc igen :høhø: