Stamnavn - jubbiii

Så fik jeg mit stamnavn og synes godt nok at det gik hurtigt :slight_smile:
Jeg er bare så glad, og har været så spændt på at se hvad det blev til. Jeg sendte ansøgningen for ca 5 uger siden, og for 2 uger siden kunne jeg se mit ene ansøgte navn pludselig var optaget. Det er så min 2 eller måske 3 prioritet jeg fik, men det går nok.
Jeg har fået mit mellemnavn som stamnavn.
Som er DK Delaney

:pompom::pompom::pompom:

Stort tillykke…det er et godt navn!!!

Ejjjjj hvor skøøønt :juhu:
Tillykke med dit flotte stamnavn :wink:

Det er flot :slight_smile:

Det er at super velklingende stamnavn :0)

Tillykke - det er et godt navn. :flag:

Desværre er domænet delaney.dk allerede taget, men da det åbenbart ikke bruges, kan du jo prøve at snakke med ejeren.
Og ellers kan du jo bare tage delaney-cats.dk, delaney-birma.dk eller lignende. :wink:

mange tak :slight_smile: jeg havde nu stadig håbet på min første prioritet som var Mellick (den by min familie kommer fra i irland) men når nu det endelig skal være så er det også helt fint med Delaney, det er også et irsk efternavn :-).

Ja nu må vi se hvordan og hvorledes med Hjemmeside sådan noget har vi slet ikke forstand på herhjemme :slight_smile:

Tillykke!! Jeg synes det er et rigtig fint navn!!!:klappe:

Man kan godt købe adressen/domænenavnet, selv om selve hjemmesiden er længere ude i fremtiden. Det koster ikke alverden. :slight_smile:

Nå okey. Men hvordan finder man så frem til ejeren af domænet Delaney.dk?
Nu ved jeg så man skal have et domæne :slight_smile: thihi

Stort tillykke med det meget fine stamnavn :juhu:

Takker Gitte :slight_smile:

Tillykke med det :flag:

[QUOTE=Metiela;681220]Nå okey. Men hvordan finder man så frem til ejeren af domænet Delaney.dk?
Nu ved jeg så man skal have et domæne :slight_smile: thihi[/QUOTE]
Shaun Delaney
c/o Kirsten & Kjeld Drejer
Mjels Brovej 13,st
9230 Svenstrup J
Danmark
+45 98 38 40 71

Her er den person som er registreret med delaney.dk :wink:

[QUOTE=Metiela;681220]Nå okey. Men hvordan finder man så frem til ejeren af domænet Delaney.dk?
Nu ved jeg så man skal have et domæne :slight_smile: thihi[/QUOTE]

Du må evt bare købe domænet dkdelaney.dk istedet

eller på delaney dk står følgende Webmaster kan kontaktes paa SMS 4242 2118
Så send en sms om de vil sælge domænet :slight_smile:

Ja for selvom man ikke kan finde noget ved at søge på delaney.dk, så står der hos Hostmaster at det er aktivt :frowning:

Stort tillykke med det flotte stamnavn:juhu:

Jeg må da næsten prøve at sende en SMS så :slight_smile:
Jeg har faktisk ikke tænkt på det med hjemmeside endnu. Hvis jeg nu ikke kan købe Delaney.dk af ejeren, og jeg så viæ købe dkdelaney.dk hvor køber man så det henne, hvis det ikke er ejet af nogen :-/

Stort tillykke med stamnavnet:ok::fantatisk:

Du kan købe samlet hotel og domærne via forskellige udbydere feks www.one.com eller www.web10.dk eller hvem du nu syntes lyder god for dig.