Stamnavn - jubbiii

Stort tillykke med det flotte stamnavn :slight_smile:

Okey kender slet ikke noget til det :slight_smile: men vil da lige prøve at kigge nærmere på det :slight_smile: Lisette kommer forbi her om en lille halv time så må jeg lige prøve at få hende til at forklare mig hvad alt det hotel og domæne går ud på :slight_smile:

Hvad med dig Lotus, har du fået søgt om stamnavn endnu?

[QUOTE=Metiela;681343]Okey kender slet ikke noget til det :slight_smile: men vil da lige prøve at kigge nærmere på det :slight_smile: Lisette kommer forbi her om en lille halv time så må jeg lige prøve at få hende til at forklare mig hvad alt det hotel og domæne går ud på :slight_smile:

Hvad med dig Lotus, har du fået søgt om stamnavn endnu?[/QUOTE]
Jeg har købt hos one.com :wink:
Der har du også mulighed for at lave en hjemmeside vha deres skabeloner :wink:
Jeg har dog lavet min fra bunden i Frontpage - Har fået hjælp af tøsernes opdrætter :wink:

Tillykke med det flotte stamnavn :juhu:

Mange tak :slight_smile:

Tillykke med det fine navn (sådan lidt forsinket)

Min hjemmesiden har jeg i snart 10 år haft liggende hos cliche.dk - de er gode, billige og de VIRKER!
Lige nu har de gratis domæneoprettelse hvis man køber webhotel hos dem (og det kan man få ned til 1 kr om måneden :wink: )

Jeg har også et andet domæne, som pt ikke er aktivt - www.cutiecats.dk, som var min gamle katteside. På et eller andet tidspunkt får jeg den nok op og køre igen. Og indtil da beholder jeg den bare :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;682512]Tillykke med det fine navn (sådan lidt forsinket)

Min hjemmesiden har jeg i snart 10 år haft liggende hos cliche.dk - de er gode, billige og de VIRKER!
Lige nu har de gratis domæneoprettelse hvis man køber webhotel hos dem (og det kan man få ned til 1 kr om måneden :wink: )

Jeg har også et andet domæne, som pt ikke er aktivt - www.cutiecats.dk, som var min gamle katteside. På et eller andet tidspunkt får jeg den nok op og køre igen. Og indtil da beholder jeg den bare :)[/QUOTE]

Mange tak for forsinket tillykke :slight_smile: (Så meget forsinket er det jo ikke hehe )
Men jeg ved ikke helt hvordan det der med domæne og webhotel osv fungere. :S Men jeg må se om jeg ikke snart kan få styr på det :slight_smile:

Nej, jeg er åbenbart ikke så kreativ, for kan ikke komme på andre navne end Lotus jeg vil være tilfreds med:gruble:

Jeg var heller ikke krativ Lotus :slight_smile: Jeg fik hjælp af de kreative herinde fra :wink:

Er det rigtigt?:høhø: - Jaaa, jeg tager i hvertfald gerne imod forslag:D

Det kan være du skal oprette et indlæg herinde :slight_smile: er sikker på at det er mange søde kvinder/ mænd der vil hjælpe :slight_smile:

Ja det kunne være jeg skulle gøre det:D - har allerede spurgt nogle bekendte og venner, men de har ikke rigtig nogle ideer. Jeg er måske også lidt krævende, for vil have at Lotus skal indgå i mit stamnavn, så det gør det jo lidt mere besværligt, og det skal jo heller ikke blive for langt vel…:?