Stamtavle program?

Nogle der kender et gratis stamtavle program hvor man selv kan smide kattene ind. Nu er jeg nemlig ved at være træt af at se på der mangler en masse katte på pawpeds, men de er i brite og perser databasen+ jeg selv har lavet en masse arbejde for at finde de sidste katte. Har sendt det til hende der står for SRL delen men hun vil hellere sætte selkirk rex ind end de andre(der jo er en stor del af racen og briterne og perserne i “min” tavle er jo nok også i andres da vi snakker dyr af ret gammel årgang da Gynt mor bla er 9 år nu:dokdok:)
Så u ville ejg selv samle en 10 ledet komplet tavle på mine katte til min hjemmeside.

Har i nogle programmer eller sider hvor jeg kan sidde og plotte kattene ind uden det koster noget. Fandt en anden side men der skla jeg åbenbart betale for at bruge siden :frowning:

kan man så oplade det så andre kan se det eller er det kun til eget brug? er lidt svært at finde ud af det.

Jeg mener ikke, man kan lave stamtavler i Kintraks uden at man køber programmet.
Jeg har købt programmet og kan lave stamtavler, gemme dem og oploade dem fx. på min hjemmeside (men jeg henviser nu til PawPeds)

[QUOTE=tzari;1226600]Nogle der kender et gratis stamtavle program hvor man selv kan smide kattene ind. Nu er jeg nemlig ved at være træt af at se på der mangler en masse katte på pawpeds, men de er i brite og perser databasen+ jeg selv har lavet en masse arbejde for at finde de sidste katte. Har sendt det til hende der står for SRL delen men hun vil hellere sætte selkirk rex ind end de andre(der jo er en stor del af racen og briterne og perserne i “min” tavle er jo nok også i andres da vi snakker dyr af ret gammel årgang da Gynt mor bla er 9 år nu:dokdok:)
Så u ville ejg selv samle en 10 ledet komplet tavle på mine katte til min hjemmeside.

Har i nogle programmer eller sider hvor jeg kan sidde og plotte kattene ind uden det koster noget. Fandt en anden side men der skla jeg åbenbart betale for at bruge siden :([/QUOTE]

Haha, da jeg stod med det problem der endte det med at hende jeg “pestilerede” med det foreslog at jeg selv bare fik adgang til pawpeds og tilføjede stamtavler :høhø:

Tror Hanne har helt ret, selv har jeg bare brugt det til eget brug og ikke på min hp. Har tidligere brugt breedmate, men det koster vist også

Ved ikke om det her kan det du søger http://www.tenset.co.uk/pa/download.html

Har spurgt hende men hun sige kun en kan have adgang af gangen :frowning: Foreslog ellers jeg kunne gå ind og gøre mine 3 kattes tavler komplette.

Hvis det er på pawpeds, så er det nu ikke rigtigt. Jeg har også i en periode hjulpet med NFO databasen også, og der er vi temmelig mange der har adgang, og ved européerne har vi typisk været en 2-3 stykker :slight_smile:

hmm Hvem skriver jeg til ang adgang så. For så vil jeg da hellere gå ind og gøre pawpeds mere komplet end sidde og opfinde den dybe tallerken igen

Jeg har altid fået det, fordi en af de eksisterende med adgang har ønsket at jeg fik det, så om det kun kan lade sig gøre den vej, eller om man kan få det på anden måde ved jeg ikke :slight_smile: Men jeg vil i hvert fald foreslå at du skriver til hende der har adgang og fortæller hvorfor du gerne vil hjælpe hende med databasen (og ikke bare fordi du vil gøre det for dine egne)

Hun ønsker ikke hjælp og påstår ejeren kun mener der skal være ET led af brite/perser da det jo ikke er en brite/perser men Selkirk rex database. Har lige send en mail til Ursula Hummel for Selkirk rex er jo BYGGET på brite og perser og de fleste er f1-f4 nu om dage så hvis man vil have 10 led er det jo RET vigtig de er i databasen. Der mener hun hvis man vil have 10 led må man købe et stamtavle program og bruge det.
Giver jo ingen mening virker til hun bare er på tværs :frowning:

Det lyder mærkeligt, for i de andre databaser er der jo tit fuld/lang stamtavle på, hvis der har været krydset andet ind. Det gør da pawpeds til et halvubrugeligt værktøj hvis der mangler for meget af kattens stamtavle.
Ulrika Hummel? Hvem er det? Det er Peter og Ulrika Olsson der ejer pawpeds, hvis det er dem du mener?

jep Ulrika Olsson. Ja synes også det lyder som en plat undskyd for hun ikke gider/har overskud MEN tilbød jo netop selv at gøre det. Spændende hvad un siger håber hun giver mig adgang til databasen så jeg kan lave mine 3 og når det var gjort dem der har samme ønske om en komplet tavle(har allerede en der gerne vil være kat nr 4)