Stamtavler og titler

Ja, nu har jeg jo min første maine coon/stamtavle-kat.

Og nu sad jeg lige og læste i det Kattemagasin der er dumpet ind af døren af man kan påføre BIV og højere placeringer (hos killing/ungdyr).

Så er det jeg tænker - påføres hvor? Stamtavlen? Og hvilken betydning har det at påføre et BIV?
Giver det noget sådan, eller er det bare noget man kan hvis man vil?

Det kan påføres kattens titelblad - og nej, det gør ikke nogen forskel, men det ser jo pæææænt ud på et stykke papir. -høhø

Hihi… Ja, det gør det jo nok. -thumbs
Kan være jeg skal få det på så.
Hvad gør man, sender en kopi af bedømmelsen med, eller? Og stamtavlen?

Kan man evt. bare gøre det senere? Når han f.eks. engang engang har nok til at blive Premier, eller hvad det nu er en kstrat først bliver? [bigloony]

Jeps, du kan bare samle bedømmelser sammen, og så sende ind senere. Du kan sagtens sende en håndfuld killing/ungdyrsresultater ind sammen med 3 CAP, når han når så langt. -thumbs

Super - så gider jeg ikke gøre noget til den tid, så interessant er et BIV heller ikke -ballonkitty

Jo da, et BIV er faktisk rigtig godt, da det fortæller katten er den bedste i sin farve.

Lis - Hehe, ja det er selvfølgelig rigtigt. Han har også kun fået det 1 gang ud af 4 (hans søster er bedre, hehe)
Men det bliver sendt end sammen med hvad han evt. skulle få i weekenden -jegkrydser

Inuus fik som killing Ex1 og nom…

Skal jeg sende det ind??

Hvordan forholder jeg mig hvis jeg starter på udstillingmed ham?

Håber det er ok jeg bruger din tråd Eva??

Nej Annette det skal du ikke, det er lige sent nok at fortælle folk at han var en fin killing -høhø -høhø

Når du starter så skal han op i åben men den tager vi når du er klar -love -love
-love

Godt at jeg ikke er kat…jeg syntes bestemt aldrig der er for sent at fortælle hvor flot jeg var som ung!

Held og lykke til jer der skal afsted i weekenden.

Nej Annette det skal du ikke, det er lige sent nok at fortælle folk at han var en fin killing -høhø -høhø

Når du starter så skal han op i åben men den tager vi når du er klar -love -love
-love[/quote:tydmqru2]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ok… jamen jeg aner jo ik et hujende fis om den verden endnu GG

Super… godt jeg har dig mor Karen G

Annette - hehe, det gør jeg heller ikke. Men på et eller andet tidspounkt lærer vi det vel, skulle man tro… -rulleøjne -jegkrydser

Jada… starter med at læse en masse om det inden jeg begynder…

Meeeen nu skal smuksakken lige i form aller først så ser vi hvad fremtiden bringer.

Annette - Ja, jeg fandt så også først ud af da du skrev i tråden her at du havde overtaget Inuus -upssa
Følger vist ikke altid sååå godt med. Har du billeder af ham herinde? -kitty

Fyyyyy Eva… jeps… der ligger billeder af ham i Generelt, offtopic (karens fødselsdag) og i Galleriet G

Kan du SÅ smutte ind og se vidunderet GG