staRuth og Margrethe

Det er efterhånden noget tid siden der har været billeder af Margrethe og kRuth… Men sagen er den at Ruth har vokset lidt skævt - det er dog umiddelbart ( :kryds: ) ved at rette sig - hun leger i i hvert fald mere og med bedre luft!

Den sure gamle kat skal drilles:

Først så prøver man at slå efter hende - men benerne er for korte…

Så kradser man på den ene pæl…

Og på den anden pæl…

Og så venter man til den gamle kat ignorerer mig…

Og så ryster man hendes pæl… :rock:

Hmm øv så gik den bare over på den anden pæl…

for så bare at gå sin vej… fesen fornøjelse!

Så kan man jo ligeså godt gå over til slaven og kapre sofaen… .oO måske man kan ryste slaven ned af den også… spinde spinde spinde spinde… Oo.

Åååååårh hende Ruth :hjerte: :hjerte: Hun er SÅ smuk… Virkelig en lækker sag…

[I]Psssst! Mellem os to, Ruth, så skal de gamles piskes lidt rundt en gang i mellem - Ellers tror jeg altså de går i stå :stuck_out_tongue:

Pote Dask fra Amelie - Stribe Missen :pote: [/I]

Nåhr hvor er hun fin og sød hende Ruth :inlove: Og Magrethe ligner en rigtig krammemis :slight_smile:

Det er da godt at høre, at Ruth har fået det lidt bedre med vejrtrækningen. Kan hun mon vokse helt fra det?

Hun er simpelthen så dejlig, den lille tortietøs :hjerte: Margrethe er til gengæld bare kedelig, kan jeg se :slight_smile:

Åh, hvor er hun skøn og lækker! :hjerte: Herlig billedeserie, kan lige se det for mig :tihi:

Dejlig serie af de to dejligheder.:hjerte::hjerte:
Jeg troede ikke, Margrethe kom så højt til vejrs. :slight_smile: Og Ruth, hun er jo bare - ja, Ruth! :smiley:

[QUOTE=DK*DeLaCour;726585]Åååååårh hende Ruth :hjerte: :hjerte: Hun er SÅ smuk… Virkelig en lækker sag…

[I]Psssst! Mellem os to, Ruth, så skal de gamles piskes lidt rundt en gang i mellem - Ellers tror jeg altså de går i stå :stuck_out_tongue:

Pote Dask fra Amelie - Stribe Missen :pote: [/I][/QUOTE]

Selvfølgelig skal de gamle “ruskes” lidt ind imellem :slight_smile:

Ruth er sødere på billeder end i virkeligheden - hun er vist typisk tortie :smiley: Margrethe er en kramme fis!!

[QUOTE=galath;726597]Det er da godt at høre, at Ruth har fået det lidt bedre med vejrtrækningen. Kan hun mon vokse helt fra det?

Hun er simpelthen så dejlig, den lille tortietøs :hjerte: Margrethe er til gengæld bare kedelig, kan jeg se :)[/QUOTE]

Jeg håber ihvertfald at det bliver bedre - måske ligefrem godt! Ellers må vi ty til operation - men som udgangspunkt vil jeg helst ikke udsætte hende for det!

Tak :slight_smile: Ind imellem tager de sådan nogle ture - scenen ændre sig og det gør legen selvfølgelig også :wink:

[QUOTE=FinnFrode;726701]Dejlig serie af de to dejligheder.:hjerte::hjerte:
Jeg troede ikke, Margrethe kom så højt til vejrs. :slight_smile: Og Ruth, hun er jo bare - ja, Ruth! :D[/QUOTE]

Jooow jow! Margrethe ser måske ikke så adræt ud - men hun er faktisk den der oftest er højt i kradsetræet… :slight_smile:

Hihi, ja det er utroligt, hvad kissekattene ind imellem vil gøre for lidt opmærksomhed! Kan lige se det hele for mig:høhø:

Hvor sødt!

Hvad er der egentlig sket med Ruths næse? Sidst jeg så noget overvejedes der operation? Er hun vokset fra det helt af sig selv eller er der gjort noget? :slight_smile: