Stationsforstanderne

Faktisk tror jeg at jeg er meget glad for der ikke sidder sådanne kæmpe"monstre" og holder øje med mine tog når jeg er på arbejde.

for det gør der ikke, vel?! :uha:

Sært nok synes Manden ikke det er nær så sjovt som jeg gør, når kattene vil “hjælpe” med at køre med modeltoget… :tihi: I dag var der da ellers kun én katterelateret afsporing…

:tihi:

Så fint de sidder der og holder øje. :slight_smile:

Hvor er de fine! Jeg sidder og tænker på præcis hvor lang tid der ville gå her før mindst en “pilpote” blandede sig. Mindre end kort, er jeg bange for :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;882963]Faktisk tror jeg at jeg er meget glad for der ikke sidder sådanne kæmpe"monstre" og holder øje med mine tog når jeg er på arbejde.

for det gør der ikke, vel?! :uha:
[/QUOTE]

Kan du huske Monty Python’s Killer Cat?
Jeg ville ikke vide mig sikker…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;882963]Faktisk tror jeg at jeg er meget glad for der ikke sidder sådanne kæmpe"monstre" og holder øje med mine tog når jeg er på arbejde.

for det gør der ikke, vel?! :uha:[QUOTE]

Selvfølgelig gør der det, blot med den forskel at dem der holder øje med dine tog kan ikke ses med det blotte øje :gal: :besvimer: :klapper:

[QUOTE=Ann R;882976]
Kan du huske Monty Python’s Killer Cat?
Jeg ville ikke vide mig sikker…

[/QUOTE]

[QUOTE=Enki;882978][QUOTE=TrekkieGrrrl;882963]Faktisk tror jeg at jeg er meget glad for der ikke sidder sådanne kæmpe"monstre" og holder øje med mine tog når jeg er på arbejde.

for det gør der ikke, vel?! :uha:

Selvfølgelig gør der det, blot med den forskel at dem der holder øje med dine tog kan ikke ses med det blotte øje :gal: :besvimer: :klapper:

Mon det er nok til at retfærdiggøre en sygemelding?! :panik:

Jeg tror det ikke, det er jo ikke noget nyt, du har bare ikke vidst det før :stuck_out_tongue: Så bare i gang med at pakke alt det kattemad du kan bære, så går det vel nok :cool2: :smiley:

:lol: Jamen da :smiley: Hvordan kan han i det hele taget køre med de tog når misserne er i nærheden? Jeg har bileder om hvordan det ville se ud her i huset :lol: Sugieh kan IKKE stå for noget der suser forbi hende :lol: og Dione ville angribe øjeblikkeligt :smiley:
Her til aften har de haft rally alle fire, både med og uden piberenserhale :smiley:

Offergaver til Ceiling Cat? :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;882994]:lol: Jamen da :smiley: Hvordan kan han i det hele taget køre med de tog når misserne er i nærheden? Jeg har bileder om hvordan det ville se ud her i huset :lol: Sugieh kan IKKE stå for noget der suser forbi hende :lol: og Dione ville angribe øjeblikkeligt :smiley:
Her til aften har de haft rally alle fire, både med og uden piberenserhale :D[/QUOTE]

Det foregår osse mest med “NEEEJ IB!” og “LAD NU VÆRE, IB!” og ADELIE, FÅ DE FEDE FØDDER VÆK!" og lignende udråb. Det er vældig festligt at overvære :klapper:

Det er værre når Galopløbet pludselig skal foregå hen over togbanen… det har den ikke så godt af :tihi:

Åhh det kunne da være vældig morsomt med 9 kornfede Maine cooner i fuld galop efter togene. Jeg kunne forestille mig, at det ville være et festligt syn :lol: :lol:

Så tror jeg Manden ville ende sådan her…

:panik:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;883052]Så tror jeg Manden ville ende sådan her…

:panik:[/QUOTE]

:klapper:

Det kan jeg levende forestille mig.

Og især hvis det er mine, der drøner rundt deroppe, for de har en ehm ret selektiv hørelse til tider :tihi:

Altså de der elefantkatte du holder dig, de ville nærmest gå gennem de plader som modelbanen er lavet af, jo L

Det er slemt nok når vores… i al fald på papiret … elegante katte tonser hen over den… Huse, træer og togvogne flyver til alle sider…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;883056]Altså de der elefantkatte du holder dig, de ville nærmest gå gennem de plader som modelbanen er lavet af, jo L

Det er slemt nok når vores… i al fald på papiret … elegante katte tonser hen over den… Huse, træer og togvogne flyver til alle sider…[/QUOTE]

:klapper: :klapper: :klapper:

Og så har du ikke engang set mine elefantkatte endnu.

:klapper:

De vejer altså kun mellem 3,5 og 7,5 kg. NÅ :venter:

Årh små nipskatte så L Stevie vejer stadig lige 5 kilo rent… Skrummel…

:lol: De fleste er også tøsemisser :muhaha:

Naarh. Creamy (der er en pige…) er tæt på de 5 kg, og Greven vejede ca 6 kg. Stevie kan selv være et nips :wink:
(De to maskedyr vejer knap 4 kg pr stk… de er små ;))

Tak på Stevies vegne for at få ham til at føle sig lidt mindre skrumlet L

Jeg tror det er fordi de andre allesammen er så slanke og en del lettere (nu har jeg ikke lige vejet dem for nylig, men der er en klar forskel på Stevie og de andre, han er som at løfte en sæk kartofler L

Til gengæld er han den af dem der er nemmest at holde i udstillings-stræk. Så slapper han fuldstændig af :hjerte: Så meget så han sommetider bøjer helt nedad i ryggen L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;882963]Faktisk tror jeg at jeg er meget glad for der ikke sidder sådanne kæmpe"monstre" og holder øje med mine tog når jeg er på arbejde.
for det gør der ikke, vel?! :uha: […][/QUOTE]

Jo, de findes da. Det var sådan nogle kæmpemonstre, der skubbede Limfjordsbroen skæv. Og det var også dem, der “kom til” at vælte de to højhuse i Rødovre, mens de sad og lurede på togene.
Så jeres kattes adfærd er helt normal… :høhø:

Pyha…at i overhovedet ‘tør’ have sådan et fint arrangement stående fremme med fem katte i huset! :uha:

Utroligt, at de kan lade være med at totalskade den fine togbane…:høhø:

Men…på den anden side…folk undrer sig også ofte over, hvordan jeg kan ha’ sådan nogle aktive katte, når jeg har så mange nipsgenstande. Skægt nok er det faktisk MEGET sjældent, der ryger noget på gulvet. Misserne er faktisk ret go’e til at holde sig fra de allermest overfyldte steder. :cool2:

I øvrigt skulle jeg hilse fra Alban og sige, at Stevie må se at komme op i kampvægt! (Alban vejer nu 5,7 kilo…:uha:)