Status på Simba (ham der er hjemme efter 5 år )

han hader nu transportkassen…men jeg fik ham deri…stillede den på højkant og lod måsen dumpe i først…
han blev tjekket fra snude til hale…negativ test for FIV/FeLV…pyha
tænderne var fine…det overraskede mig… tandkødet fint…super…
han var lidt vommet…ja han har fået Advocate…fik en milbemax med hjem til ham som han skal have på mandag…
han blev rost i høje toner…en rar kat…selv om han har levet frit så længe…øremærket tjekket…jo det er stadig læseligt…og en registrering påny…da jeg jo for et par år siden anmeldte ham som død…
vaccineret med Felocel vcr…(tak Hanne Mega, dyrlægen anså også 1 vaccination til at være nok til at han er dækket ind igen)
Vel hjemme igen skulle han så introduceres til flokken…uha tænkte jeg…han havde hvæs tilovers for dem han ikke kendte…(for fanden mor det er ikke katte, de har ingen snuder, hvad tænker du på)…men han hilste pænt på Cirkeline, Findus, Bailey og Mille… og de bøjede sig alle i støvet for deres herre og mester…ingen tvivl om at kongen er vendt hjem…
og jeg havde frygtet at der ville udbryde krig…
Det er SÅ tydeligt at han genkender “de gamle” og de genkender ham og hans STATUS…jeg er overrasket…jeg troede sgu ikke katte var SÅ kloge

hvor er det lækkert at høre :smiley:
Dejligt han er kommet hjem igen - og hjem i sin flok!

Hvor er det bare skønt at høre, dejligt han er hjemme igen og han blev taget godt i mod :slight_smile:

Det er jo nærmest et lille eventyr det her. Det er simpelthen ikke mindre end fanatisk! :wehu:

han synes ikke så meget om at skulle “dele” mig med især Dahlia…hun vil helst ligge på skød så snart jeg sætter mig…og hvis jeg så har Simba i favnen når jeg sætter mig…så får hun altså at vide at “SIMBA DELER IKKE MOR”…kun med hvæs…ikke med sømskoene

Fantastisk med en frikendelse fra dyrlægen! Han skal nok lære at de der kortnæsede parodier på katte også har deres berettigelse. :wink:

ja kom bare “ude og hjemme”

noget jeg egentlig ikke har sagt til andre end netop Simba er “mors løvemand” og det kom helt naturligt forleden aften…og jeg tænkte slet ikke over at det var det jeg så tit kaldte ham…og nå jeg tog en dåse whiskas ud af køkkenskabet sagde jeg altid, “nå det er vist lige din farve” det gjorde jeg også forleden dag…ihhh der er så mange minder…og nu hyler jeg for jeg bliver rørt, bare af at skrive om det…det er SÅ STORT at han er hjemme igen

Hvor er det dejligt at han er sund og rask - det havde næsten været ubærligt andet, når nu I havde fundet ham. :ok:

Og helt utroligt, at han bare kan hoppe ind på sin lederplads igen, men de katte kan altså kun overraske, bestandigt overraske os. :smiley:

Hvor er det dejligt han er på toppen, og skønt han kan kende/kendes af sine gamle venner.
De andre skal nok snart finde ud af at kongen er hjemme

[QUOTE=FinnFrode;730597]Hvor er det dejligt at han er sund og rask - det havde næsten været ubærligt andet, når nu I havde fundet ham. :ok:

Og helt utroligt, at han bare kan hoppe ind på sin lederplads igen, men de katte kan altså kun overraske, bestandigt overraske os. :D[/QUOTE]

Ja det er utroligt F F …men allerede da han og hunden mødtes viste de begge gensynsglæde¨…men jeg er meget POSITIV overrasket over at han bare sådan falder ind på hans vante plads…ja ja nu vil han så også ud…men det bliver nu mig der bestemmer hvornår han må komme det…han genkender også os mennesker nu, det gjorde han ikke de første dage…men nu ved han godt hvem vi er…
han har mange lyde…de fleste handler om mad…for 5 år siden lød det altid HALLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er hjemme(åben udtil kattelem)…giv mig mad…nu kan han vågne i sofaen og skrige HALLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ der er sikkert tomme skåle når jeg når køkkenet og maden
lyden er den samme…så jeg letter mig selvfølgelig og fylder mere i skålene…frisk mad er bedre end det der har stået og lumret et par timer

[QUOTE=Fire misser;730604]Hvor er det dejligt han er på toppen, og skønt han kan kende/kendes af sine gamle venner.
De andre skal nok snart finde ud af at kongen er hjemme[/QUOTE]

nu er de fleste andre fladnæser…så jeg tror også det bare er et par dage med “ævl”

Kære Haneben

Det er jo en helt vild historie det her. Har lige læst den første tråd om den genfundne Simba og nu den her tråd. Det må være en rigtig rar fornemmelse at han går ind i flokken og genkender sine gamle soldater :).

Skøn solstrålehistorie :juhu:

Ej hvor er det dejligt at læse han fik så rosende ord med på vejen fra dyrlægen! :smiley:

Og fedt at læse at han falder godt til, det er jo for vildt :slight_smile:

Ihhh hvor er det dejligt at han er hjemmevant allerede :slight_smile:

En fantastisk historie - virkelig viser at man aldrig skal sige aldrig - aldrig skal opgive. Katte er utrolige. Tillykke med at få ham tilbage og at han bare lige sådan
går ind i flokken igen. Herligt. Som andre siger - et rigtigt eventyr - det skal jo slutte godt.

Fantastisk han allerede føler sig hjemme :wehu:

Ja, som mange andre siger, en fantastisk historie :). Jeg bliver helt rørt over det du fortæller:love2:.
Og dejligt at han er rask og blev så godt modtaget af sine gamle venner :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. Han og de nye katte vender sig nok hurtigt til hinanden :).

jamen det er vildt…han er bare trådt ind ad døren og overtaget kommandoen igen …som om han ikke har været væk…han har end ikke behøvet at kæmpe for hans status…de gamle respekterer ham og fladnæserne indordner sig bare…Bailey der før Simbas hjemkomst var førerhan…han har sagt okay…nu er du hjemme igen…dit territorie…(så går jeg bare uden for og banker æbletræet)…ikke et eneste knur eller hvæs fra ham…
men igen… jeg siger det ofte…jeg har en STOR flok, men de er harmoniske…og det viser denne adfærd jo også…