Status på Simba (ham der er hjemme efter 5 år )

Skøn læsning Benthe, men det er jo, hvad jeg altid har påstået:
En kat, der har været væk hjemmefra, vil altid genkende sin hjem og sine 4-benede venner, selv om den har været væk længe.

[QUOTE=Mega;730729]Skøn læsning Benthe, men det er jo, hvad jeg altid har påstået:
En kat, der har været væk hjemmefra, vil altid genkende sin hjem og sine 4-benede venner, selv om den har været væk længe.[/QUOTE]
næste problem er at forklare “herren” at indelivet er godt…vi diskuterer på meget højt plan…
simba jeg vil uuuudddd
mig glemt det…ikke endnu
simba…luk mig uuuuuddddddd
nej søde løvemand…det er for tidligt
simba åbn lige døren så jeg kan komme uuuuddddddddddddddd
mig…se Simba mor har rejer…
simba…nu har jeg spist dem…må jeg så komme uuuddddd
mig…fald nu ned dreng…du kommer ikke ud…find din hund og læg dig hos ham…
simba…fnys…finder hundens kurv …hunden ligger nok så mageligt i sofaen

Benthe - Husker jeg galt? Du har da en indhegning ikke?

jo det havde jeg på den anden gård…her bliver der lavet en til foråret…det handler om en hel dør i soveværelsesmuren…såååå den trækker vi til det bliver bedre vejr…fladnæserne mangler tilsyneladende ikke kattegården…de bræger i alt fald aldrig ved dør/vindue (der hvor ude/inderne lukkes ud / ind…ej det er vist volapyk…håber du forstår hvad jeg mener

Hvor Kan man læse første del om simba?

her
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?35465-WEEEEEEEEEEEEEEEE-Simba-fundet&p=730629#post730629

Tak :slight_smile:

Nej det bli’r Hjemmet eller Famile Journalen. Uden & Hjemme har altid noget med død og ulykke på forsiden! (seriøst… hvem køber ugeblade for at læse om DÉT? Så kan man da nøjes med avisen…)

For søren altså! Det er bare fantastisk!

jeg må erkende at jeg kun læser “ugeblade” hos lægen…og hende overrender jeg ikke, så mit kendskab til hvad de hver især fokuserer på er begrænset…ja død og ødelæggelse det kan vi få i rigelige mængder hver aften t tv nyhederne…

Ja PivC det synes jeg også det er

TILLYKKE!!!

:kram:

både til dig og mis!!

Simba er godt nok en heldig mis, sådan at komme hjem igen…skøn læsning

Skønt Løvemanden er vendt hjem igen! Jeg glæder mig til at hilse på ham i morgen :wehu: