Stem på min skønne niece

Min skønne niece og hendes barndomsveninde har brugt 4 hele dage af deres efterårsferie på at lave en rigtig fin musikvideo til en konkurrence på Go’ morgen Danmark på TV2. De er nu i finalen og har brug for en maaaaasse stemmer for at komme til New York og møde deres idoler.
Jeg håber, I vil hjælpe og stemme på Sissel Andersen (ja, de har stavet det forkert;)) og Emma Gro Kloster:) Man kan stemme lige så mange gange, man vil indtil søndag, hvor vinderen offentliggøres.
http://go.tv2.dk/articlefornoejelse/id-59405362:stem-hvem-skal-møde-one-direction-i-new-york.html

Venligst
Dorthe

Så har de fået min stemme :slight_smile:

Sikke en dejlig og livsbekræftende video de har lavet, med mange forskellige situationer. De har også min stemme. Håber de vinder, og kommer afsted. Det ville være stort :thumbup:
Mvh
Yvonne
Ps. Der er også en dejlig rødstrivret et kort sekund i videoen, alene det gør, at de da helt klar må vinde den konkurrence :ok: :smiley:

[QUOTE=Kiwa;973900]Sikke en dejlig og livsbekræftende video de har lavet, med mange forskellige situationer. De har også min stemme. Håber de vinder, og kommer afsted. Det ville være stort :thumbup:
Mvh
Yvonne
Ps. Der er også en dejlig rødstrivret et kort sekund i videoen, alene det gør, at de da helt klar må vinde den konkurrence :ok: :D[/QUOTE]

Tak for roserne og stemmerne:)
Ja, der er en dejlig rødstrivret med. Han er født på min skole af en hittemis for …bum, bum… 9 år siden, tror jeg det er, og opvokset hos os - skøn mis, som vi måtte hjælpe med lidt flaske, da han var den mindste i kuldet - der var 7! - nu er han en stor flot mis.

Venligst
Dorthe

Så videoerne i morges og synes deres var bedst så de har fået min stemme - et par gange :stuck_out_tongue:

De har også fået min stemme! :slight_smile: Krydser fingre for at de vinder!

Jeg har også stemt :slight_smile:

Jeg har stemt :slight_smile: held og lykke til dem.

så er der stemt :slight_smile:

jeg håber de vinder

Også en stemme herfra. Håber de vinder, så de kan få sig en kæmpe oplevelse :slight_smile:

Tak skal I have alle sammen :slight_smile:
Jeg har lige set på facebook, at alle finalisterne skal i studiet på søndag kl. 10 - puha, det bliver spændende!

Venligst
Dorthe

Dejlig video, jeg har også lige stemt :slight_smile:

De har også lige fået min stemme :slight_smile:
:kryds: for at de vinder :slight_smile:

Jeg kan altså kun stemme én gang? Jeg stemte, og så forsvandt afstemningen :slight_smile:

også her, men så kan man lige hoppe på telefonen og gøre det igen :slight_smile:

Ja, de har åbenbart ændret på afstemningen, jeg kan heller ikke stemme længere.
Tak for jeres stemmer - vi er SÅ spændte!

Venligst
Dorthe

Når en ny dag gryr kan man stemme igen :ok:
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Kiwa;975713]Når en ny dag gryr kan man stemme igen :ok:
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

det kan jeg så ikke … !?

Underligt, for jeg havde lige stemt, inden jeg skrev det herinde.
Men vi hepper alligevel og krydser fingre for, at de unge kommer afsted.
Mvh
Yvonne

Jeg krydser fingre - jeg véd nøjagtigt hvor stort det er at møde sine idoler, så jeg håber at din niece og veninden får muligheden! :slight_smile:

(og ja, jeg har self. stemt :wink: )

/Mette