Stem på min skønne niece

Hmm jeg ville gå ind og stemme nu igen, men valgmulighederne kommer ikke op i dag, når jeg går ind på siden :frowning:
Er du sikker på, man kan stemme flere gange?

Jeg har så via min Ipad lige stemt for anden gang i dag, for få sek. siden.
Via vores bærbare PC som jeg sidder ved nu, har jeg ikke kunne stemme her til morgen.
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Kiwa;975828]Jeg har så via min Ipad lige stemt for anden gang i dag, for få sek. siden.
Via vores bærbare PC som jeg sidder ved nu, har jeg ikke kunne stemme her til morgen.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]
Hmm ja mine valgmuligheder er ihvertfald væk, så jeg har kun kunnet stemme en gang

Ja det er lidt underligt, for lige her nu, kunne jeg igen sende en stemme afsted via min Ipad, så det er faktisk 3 stemmer jeg har kunne afgive i dag, men kun via den.

Måske er det en Iphone/Ipad baseret afstemmning de har gang i? Aner det ikke har ikke selv en Iphone, men en Ipad, og den bruger jeg jo dagligt, hvorimod den bærbare jeg har taget frem her i dag ikke bruges dagligt, og på den bærbare kunne jeg ikke afgive stemme her til morgen, men tænkte det måske var fordi jeg allerede havde stemt via Ipaden.
Mvh
Yvonne

Jeg tror nok, det handler om noget med IP-adresser og den slags langhåret IT-noget;)
Måske opfører Iphones og Ipads sig anderledes end almindelige computere. Jeg kan i hvert fald heller ikke stemme mere - men til gengæld har jeg fået en masse af mine elever til at stemme også:).
Igen - tusind tak for jeres stemmer!

Venligst
Dorthe

Så har de fået min stemme :slight_smile: